Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronaa juuri nyt potevien vertaistukiketju

Vierailija
25.01.2022 |

Mikä tilanne näin tammikuun 2022 ehtoopuolella?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilanne on: kipeä. Epäreilua, kun niin moni tuttava on kehunut lieviä oireitaan, ja minä puolestani sain täyskäden: ripulia, kuumetta, päänsärkyä, yskää, hengenahdistusta... Ja kolme rokotetta on.

Olen rokottamaton, altistunut kyllä useamman kerran, mutta sairastunut en ole. Edes flunssaa en ole sairastanut moneen vuoteen. Ehkä ymmärrätte, miksi tämä rokotetuputus tuntuu itsestäni absurdille, kun koronarokottautuminen tapahtuu pitkällä juoksulla kuitenkin oman vastustuskyvyn kustannuksella: jatkuva rokottaminen, koska vuotava rokote, heikentää ihmisen omaa puolustusta ja jättää rokotetun heikompaan asemaan siinä vaiheessa kun rokotteen tuomat vasta-aineet hupenevat. Tästä johtuen en määrittelemättömän rokotekierteeseen lähtenyt, ja minulle tämä on ollut oikea valinta.

Niin, toisaalta taas naapuritoimiston urheileva nuorimies(32v) on juuri kotiutunut 3 viikon sairaalareissulta joista viikko teholla. Ei rokotteita.

Vierailija
22/39 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli juuri käsky siirtyä sairaalaan. Riskiryhmässä olen. Omalla autolla täytyy mennä ja jättää vara-avain kotiin, että omaiset saa helposti auton pois jos viimeinen matka. Pelottaa

Jos olet rokotettu, palaat todennäköisimmin vielä kotiin. Mutta onhan tämä pelottavaa. Voimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aihe vapaalle ennätit tulla kommentoimaan. Ei sillä, onhan nämä tärkeitä nämä vauva.fi keskustelut.

Tsemppiä sinulle.

Vierailija kirjoitti:

Tuli juuri käsky siirtyä sairaalaan. Riskiryhmässä olen. Omalla autolla täytyy mennä ja jättää vara-avain kotiin, että omaiset saa helposti auton pois jos viimeinen matka. Pelottaa

Vierailija
24/39 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona todettu viikonloppuna. Päänsärkyä ja kuumeen nopea nousu ja lasku. Lievää sairauden tunnetta, mutta olen tehnyt töitä kotoa käsin. Välillä lepäillyt. Taisin päästä melko vähällä ja olen siitä todella kiitollinen. Tänään menossa sairaspäivä nro. 5 ja luulen että on ohi menossa jo.

Heti kun korona todettiin aloitin voimakkaan vitamiini- ja lisäravinnekuurin. Uskon sen auttaneen myös toipumisessa.

Olen äärettömän kiitollinen, etten ottanut rokotteita. Oma immuniteetti toimii laserintarkkuudella ja hyökkää virusta vastaan.

Rokottamaton, nainen 40.v

Vierailija
25/39 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kurja kuulla. Sinulla on siis pahoja oireita? Selviät kyllä, saat pian hyvää hoitoa. Älä pelkää. Pahin on nyt tässä ja kohta pääset toipumaan.

Vierailija
26/39 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen kovia oireita teillä rokotetuilla on!

Siltikö tekee mieli kiitellä rokotetta?

Vierailija
27/39 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona todettu viikonloppuna. Päänsärkyä ja kuumeen nopea nousu ja lasku. Lievää sairauden tunnetta, mutta olen tehnyt töitä kotoa käsin. Välillä lepäillyt. Taisin päästä melko vähällä ja olen siitä todella kiitollinen. Tänään menossa sairaspäivä nro. 5 ja luulen että on ohi menossa jo.

Heti kun korona todettiin aloitin voimakkaan vitamiini- ja lisäravinnekuurin. Uskon sen auttaneen myös toipumisessa.

Olen äärettömän kiitollinen, etten ottanut rokotteita. Oma immuniteetti toimii laserintarkkuudella ja hyökkää virusta vastaan.

Älä vielä tuuleta. Tiedän monia, joilla paheni vasta viikon kuluttua, vaikka luulivat, että ohi menossa.

Vierailija
28/39 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä korona, en ole nähnyt, en edes tunne ketään siihen sairastunutta..

Vierailija
29/39 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireeton!

- ei rokotettu

Vierailija
30/39 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vielä tuuleta. Tiedän monia, joilla paheni vasta viikon kuluttua, vaikka luulivat, että ohi menossa.

En tietenkään. Tauti otetaan vastaan sellaisena kuin se on. Tähän mennessä ei ainakaan ole mitään kovia yskänoireita tai hengitystieoireiluja, jotka enteilivät pahempaan päin menoa. Tässä kohtaa ainakin hyvä olo.

Nainen 40.v

Vierailija
31/39 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten samat oireet, mutta ilman kuumetta.

Rokotettu 42 v nainen

Vierailija
32/39 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa paine keuhkoissa/hengistysvaikeudet tulivat? Olen sairastanut n. viikon, yskää on, mutta ei pahaa tunnetta keuhkoissa.

Vierailija
33/39 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa paine keuhkoissa/hengistysvaikeudet tulivat? Olen sairastanut n. viikon, yskää on, mutta ei pahaa tunnetta keuhkoissa.

Mulla alkoi heti yskän kanssa. Omikron ilmeisesti painuu syvemmälle keuhkoihin harvemmin kuin aiemmat koronamuunnokset, mutta olen kuullut silti monilta sairastuneilta keuhko-oireista.

Vierailija
34/39 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla sairastuin, maanantaina luulin jo olevani terve, mutta taas kipeänä. Tosi kuumeinen olo vaikkei nosta lämpöä kuin 37 pintaan.

Vierailija
35/39 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 3 kpl, koulusta tuli kiitosta vaan kaikille asioista päättäneille. Kurkkukipu, kuume, päänsärky nämä näillä ja lisäksi väsymys. Minulla vasta päänsärky alkoi ja kurkku hieman omituinen. Mies vielä ilman oireita. Katsotaan kuinka käy.

Vierailija
36/39 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten sairastuin. Perjantaina alkoivat toden teolla oireet: kurkkukipu, aivastelu, nenän vuotaminen, yleinen voimattomuus. Viikonloppu meni sarastaessa, kolme päivää nyt ollut sairaslomalla. Loppuviikon teen etänä töitä, niiltä osin kuin pystyn. Olo vaihtelee päivän aikana tosi paljon. Toistaiseksi pysynyt kuitenkin flunssatyyppisenä, ei keuhko-oireita.

Vierailija
37/39 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on täällä 5 posin porukka ja ryypätään keskenään nää 5 karanteenipäivää.

Kippis!

Siellä muut painaa duunissa. Itse takas töihin ens ma.

Vierailija
38/39 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää oli pääkipeä ja tukkoinen olo noin viikossa koko homma ohi.

Vierailija
39/39 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille tarttui koulusta. Vatsaoireita, kurkkukipua, yskää ja kuumetta heillä. Minulla selkäkipua, silmäsärkyä, hengenahdistusta ja lämpöilyä. Miehellä vähän nenä vuotaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi