Mies ottaa yhteyttä 8 vuotta eron jälkeen
Ex-mieheni kanssa suhde päättyi, koska hän petti minua, salasi asian, emmekä pystyneet puhumaan asioita kuntoon, vaikka yritys oli kovaa. Erosta on 8 vuotta ja edellisestä tapaamisestakin 5 vuotta. Mies ottaa edelleen yhteyttä 2-3 kertaa vuodessa, kysyy kuulumisia ja ehdottaa tapaamista. Kieltäydyn joka kerta, mutta silti hän kysyy uudelleen. Olen sanonut monesti suoraan, että en voisi luottaa häneen enää.
Mikä homma? Miten saan hänet lopettamaan yhteydenotot?
Kommentit (6)
Haluaa käydä poraan sua, kun nyt joudut puutteeseen.
Eiköhän kysy häneltä suoraa, että miksi, kun itse et halua, hän tivaa? Oletko antanut hänelle syyn kuvitella, että itsekin haluaisit yhteyttä? Jos et, suorat sanat!
Hän muistaa aina mistä on joskus saanut huomiota ja olet sille reservissä ollut huomion lähde. Jos olet selvästi ilmoittanut ettei kiinnosta, ei tarvi enää vastata mitään.
Jos kuulette toistenne äänen puhelimessa, hän kuulee epävarmuutesi ja harmituksesi.
Myös sinulla voi sääli, seksinpuute tai muu pimahtaa, kun se kuitenkin oli niin hellyttävää vinkumista tmv. Vältä äänen kuulemista, ääni on jotenkin intiimi ja tulee lähelle. Näille vastataan kerran viestillä
"Ei kiinnosta". Sitten numero estoon.
Ei jäädä odottamaan hänen lupaansa lopettaa puhelu, se puhelun venyttäminenkin on sille vain palkitsevaa kiusantekoa.
Miten niin provo. Ihan hyvin mahdollista. Mun exät, 2 kpl, ainakin soittelee/viestittelee mulle monta kertaa vuodessa...ehkä ne haaveilee vielä jotain musta, mut oon mennyt jo eteenpäin. Kiva kyllä kuulla heidän kuulumisiaan ja ääntään välillä. Ihan mukavia puheluita ja viestittelyitä. Heillä tulee aina olemaan paikka mun sydämessäni.
Älä vastaa enää. Ehkä pikkuhiljaa tajuaa