Mä vihaan mun nännejä
Ensinnäkin ne on rumat. Toiseksi mua ällöttää kun ne osuu jonnekkin. Välillä olisi kiva olla ilman rintsikoita kotona ollessa, mutta en voi kun nännit osuu paitaan ja kumartuessa pöydän reunaan tms. Se tunne on ällöttävä.
Kommentit (16)
Hei mä tiedän tuon tunteen! Ei ollut ongelmaa ennet imetystä. Nyt en esim. voi käyttää vohvelikankaista kylpytakkiani ollenkaan, hrrr mikä tunne, kun nännit osuu siihen... 8|
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 12:24"]
Hei mä tiedän tuon tunteen! Ei ollut ongelmaa ennet imetystä. Nyt en esim. voi käyttää vohvelikankaista kylpytakkiani ollenkaan, hrrr mikä tunne, kun nännit osuu siihen... 8|
[/quote]
Onkohan tuo kuinka yleistä? Minä rakastan vaimon nännien hiplailua, mutta jos siihen tulee vauvan myötä stoppi... paha valinta. Paha, paha valinta.
Mä havahduin eilen samaan, olin suihkussa ja vettä tuli aika kovalla paineella ja hyyi kun se osu mun nänniin... Varmaan tällä raskaudellakin jotain osuutta asiaan.
joo toi tunne on jotenkni karmiva, sellanen kahiseva kova kangas varsinki nänniä vasten, yök!! menee vilun väristykset
Mä en ole raskaana enkä ole koskaan ollutkaan saati sitten imettänyt. Noi on vaan tosi ällöt. En yhtään tykkää kun mies koskee nänneihin. Välillä koitan kestää miehen mieliksi, mutta tekee vain mieli huutaa ja tönäistä käsi pois.
Ap
Mulla ei oo paljoakaan tunnetta nänneissä, mutta vihaan niiden ulkonäköä. Lautasen kokoiset, ällöttävät. Silloin on ihan siedettävät kun ovat nöpötysasennossa.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 12:43"]
Mulla ei oo paljoakaan tunnetta nänneissä, mutta vihaan niiden ulkonäköä. Lautasen kokoiset, ällöttävät. Silloin on ihan siedettävät kun ovat nöpötysasennossa.
[/quote]
Nännipihat voi olla sen kokoiset, mutten usko nännin olevan.
Mulla taas nännit nöpöttää koko ajan, ne on kuin pyyhekumia. Törröttää oikein terhakasti. Kiva kun ei voi salillekaan laittaa pelkkää urheilutoppia vaan pakko laittaa topatut liivit paidan alle ettei ne paista läpi. Tuo tuntoherkkyys oli mullakin silloin raskaana ollessa, suihkussa veden tulo rinnoille tuntui nänneissä kuin olisi neulalla pistellyt.
Mulla on kanssa tuommoiset isot nännipihat ja nännit nöpöttää koko ajan. Aivan kamalaa käyttää topattuja rintsikoita koko ajan. Inhoan näitä.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 12:51"]
[/quote]
[/quote]
no ollaanpa sitä tarkkoja.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:14"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 12:51"]
[/quote]
[/quote]
no ollaanpa sitä tarkkoja.
[/quote]
Eikö se ole nisä eikä nänni.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:11"]
Mulla on kanssa tuommoiset isot nännipihat ja nännit nöpöttää koko ajan. Aivan kamalaa käyttää topattuja rintsikoita koko ajan. Inhoan näitä.
[/quote]
No mitäs käytät topattuja rintsikoita. Anna nöpöttää. Mitä se haittaa jos rintsikoiden ja paidan läpi vähän nännin muoto näkyisikin. Kaikillahan nännit on. Tuo nännitabu on jotain typerää amerikkalaista kaksinaismoralistista hapatusta
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:11"]
[/quote]
No mitäs käytät topattuja rintsikoita. Anna nöpöttää. Mitä se haittaa jos rintsikoiden ja paidan läpi vähän nännin muoto näkyisikin. Kaikillahan nännit on. Tuo nännitabu on jotain typerää amerikkalaista kaksinaismoralistista hapatusta
[/quote]
Mun mielestä paidan alta näkyvä nännin kohouma on ruma.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:48"]
[/quote]
Ja miun mielestä kaunis. :)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:48"]
[/quote]
Ja miun mielestä kaunis. :)
[/quote]
Hyi
Öhhöh, jätä ne!