Naiset elkää juosko miesten rahojen peräs
Kommentit (16)
Ap haluaa, että joku juoksisi hänenkin perässään.
Mua kiinnostaa raha ja olen rahoitusalalla töissä.
Kyllä pääsee helpolla on kun otti fiksun ja työnarkkiksen miehen..se tienaa 50 000 vuodessa ja mää teen sille lapsia ja oon kotona..välillä käyn töissä harrastelemassa.vähä kun itseä kiinnostaa niin saan vaaterahaa..suosittelen!
Kyllä on naisen elämä ihanaa ja helppoa!Kannatti valita nuorena oikein!!
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 11:31"]
Kyllä pääsee helpolla on kun otti fiksun ja työnarkkiksen miehen..se tienaa 50 000 vuodessa ja mää teen sille lapsia ja oon kotona..välillä käyn töissä harrastelemassa.vähä kun itseä kiinnostaa niin saan vaaterahaa..suosittelen!
[/quote]
50 000 vuodessa tienaava työnarkkis? :-D Miten noilla tuloilla muka perheen elättää ja vielä muka jollain luksuksella? Mun mies tienaa vähän yli tuon ja onneksi tienaan itse enemmän, siltikään ei mitään luksuselämää vietetä eikä todellakaan olisi varaa jäädä kotirouvaksi.
Miksi kaikki hyvin tienaavat ovat AV:lla?
Taisit unohtaa yhden nollan miehesi vuosipalkasta :)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 11:39"]
Miksi kaikki hyvin tienaavat ovat AV:lla?
[/quote]
Koska meillä on kiva ja leppoisa toimistotyö. Istutaan muutenkin päivät koneen ääressä pelaamassa pasianssia. :-P
Yks mies kiitteli kovasti eilen kun juoksin kiinni hänen rahansa jonka tuuli sieppasi.
Entä ne miehet jotka juoksee naisen rahojen perässä. Pitäskö tehdä laki että saa seurustalla tai olla suhteessa vain sellaisen ihmisen kanssa joilla on samat tulot. Haloo.
Taloudellinen tilanne voi muuttua koska tahaansa.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 11:31"]
[/quote]
Olisi varmaan minunkin kannattanut. Nuori nainen voi napata rahaa, jos viitsii. Minun mentaliteettini ei taipunut moiseen ja odotin romanttista rakkautta - turhaan.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 11:42"]
Entä ne miehet jotka juoksee naisen rahojen perässä. Pitäskö tehdä laki että saa seurustalla tai olla suhteessa vain sellaisen ihmisen kanssa joilla on samat tulot. Haloo.
Taloudellinen tilanne voi muuttua koska tahaansa.
[/quote]
Kyllähän tulot saa olla erisuuruiset, mutta toisen tuloja ei käytetä kuin omiaan.
Mulla on rahaa. Voisko joku mies nyt juosta mun perässä?
-Nainen
No se ON työtä, kun juoksee miesten rahojen perässä.
Jos juoksisin, en olisi mennyt naimisiin köyhän ja velkaisen miehen kanssa
Onko joku juossut ap:n "rahojen" perässä kun noin yleistää?
Kyllä kannatti juosta. Paljon helpompi elämä kuin kituuttaa keskipalkalla.