Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juon itkien olutta keskellä päivää

Vierailija
28.05.2015 |

Voi miksi?? Olin 8kk raittiina ja nyt ratkesin. Yhden oluen vasta juonut, mutta tiedän etten pysty jättämään tähän. Vihaan tätä elämää NIIN paljon!!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan millään voit niin kaada ne viemäriin ja mene päiväunille. Et katuisi sitä. Juominen ei auta oloasi vaan päinvastoin. Voimia ja hali.
T. Se pari kk juomatta ollut

Vierailija
22/36 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te olette juonut ja mitä tapahtui, että lakkasitte tissuttelemasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä iloa tässä juomisessa on? Väsynyt hiprakka, todella mälsää. Jos noi muutama vielä, sitten tuskin kiinnostaa enää.

-ap.

Vierailija
24/36 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:20"]Mitä iloa tässä juomisessa on? Väsynyt hiprakka, todella mälsää. Jos noi muutama vielä, sitten tuskin kiinnostaa enää.

-ap.
[/quote]

ei. Kaada ne pois, vaikka nyt taitaa mennä jo kuuroille korville puhe. Itsellä menossa neljäs kuukausi selvänä ja olen ajatellut sen niin että varmasti jossain vaiheessa retkahdan, mutta sitten vain aloitetaan alusta. Toivon sydämestäni että sulla on huomenna just sopiva morkkis, ei liian paha ettet juo lisää, vaan just sellainen että hävettää ja jatkat siitä mihin jäit. Se on kamalaa kun tulee se tunne että johan tää nyt kosahti kun tuplaviikonlopun vedin, ja seuraavaksi ollaankin oltu kuukausi kännissä. Tsemppiä huomiseen!

Vierailija
25/36 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oisit edes yhden päivän odottanut....

Vierailija
26/36 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölökyn kölökyn vaan! Ei tippa tapa.

Vierailija
27/36 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala nauramaan ja vedä viinaa!! Siitä se lähtee!

Vierailija
28/36 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, piti myös kertoa, että olen alkoholisti.

-ap.

Vierailija
29/36 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 10:57"]Ainiin, piti myös kertoa, että olen alkoholisti.

-ap.
[/quote]

Ei se mitään. Tärkeintä on että pystyy myöntämään. Kippis!

Vierailija
30/36 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on nyt hallituksen leikkauslistan takia omiakin murheita. Saatanpa itsekin korkata vitutukseen yhden tai kaksi!

Vierailija
31/36 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippis...

-ap.

Vierailija
32/36 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on alkoholisti ja kuulemma juo koska elämä on paskaa ja perhe on jättänyt ja sitä rataa.

Okeasti ei kiinnosta minkään kännipellen lätinät, joten en ole yhteyksissä. Asiahan on siis täysin päin vastoin kuin hän itse väittää.

Eli tsemppiä vaan kovasti, kannattaa joskus katsoa peiliin, eikä syytellä kaikkia muita.

Vierailija
33/36 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nyt ne loput bisset viemäriiin!!!!!

Vierailija
34/36 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 11:00"]

Isäni on alkoholisti ja kuulemma juo koska elämä on paskaa ja perhe on jättänyt ja sitä rataa.

Okeasti ei kiinnosta minkään kännipellen lätinät, joten en ole yhteyksissä. Asiahan on siis täysin päin vastoin kuin hän itse väittää.

Eli tsemppiä vaan kovasti, kannattaa joskus katsoa peiliin, eikä syytellä kaikkia muita.

[/quote]

Minä en syytä tästä ketään muuta kuin itseäni.

-ap.

Vierailija
35/36 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks vihaat eämää? Vedätkö tunnekaljaa?

Vierailija
36/36 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä täältäkin. Itsellä tuli tänään ensimmäinen raitis viikko täyteen KAHTEEN vuoteen... Huomenna on tilipäivä, mutta en pelkää retkahtavani. Olen vaan totaalisen kyllästynyt juomiseen ja se on loppu nyt. Juteltiin juhannuksestakin ja ennen olisin haaveillut juomisesta, mutta nyt haaveilen siitä mitä kaikkea muuta sitä voi tehdä raittiina. Mulla on mies tukena ja ihmettelen vaan, että kuinka on mua katsellut ja kuinka kivaa meillä on ollut selvinpäin.

Näin unta retkahduksesta ja siinä mulla oli niin valtava morkkis ja paha olo siitä... Jos et pysty tänään lopettaan, niin huomenna alusta. Voimia sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi