Vain kotimaisia kulutustuotteita/päivittäistavaraa
Listataanko alle vain kotimaisia, Suomessa valmistettuja ja hyväksi havaittuja kulutustuotteita/päivittäistavaroita. Sellaisia, joihin tavallisella perusduunarilla on varaa. Edistääksemme suomalaista työllisyyttä. Itse tiedän näistä onnettoman vähän, mutta haluan tietää enemmän!
Meillä käytetään linnashampoota, lactalinea ja xz tuotteita. Hyviksi todettuja ja ilmeisesti kotimaisia (korjatkaa jos olen väärässä). Toki paljon muutakin, mutta nuo nyt tuli ensin mieleen.
Kommentit (14)
Tosiaan hajusteeton Lactoline on hyvä, saa isoissa pulloissa ja käy kaikille.
Mieskin kommentoi, että kiva kun on kaikille sopiva suihkusaippua jossa ei ole mitään kukkaistuoksua. Ja sitten Yliopiston apteekin shampoo ja hoitoaine, nekin hyviä!
Vuokkoset siteet. Kanisterisaippuat, jotka on tehty Suomessa.
Fredman suodatinpussit, leivinpaperi ym.
Linnashampoo on kauheita. Meillä käytössä xz ja Dermosil.
Tuoksuton erisan ja lv. Apteekin tuoksuttomat ja makeutusaineettomat tuotteet. Kotimaiset ja ulkomaiset luomutuotteet, valmisteet.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on linna koivu ainoa joka pitää miehellä hilseen poissa. Kokeiltu on vaikka mitä apteekin tuotteista lähtien. Oma hius-ja päänahan laatu on sellaista tyyppiä, että kestää mitä vaan, joten pesen minäkin välillä. En huomaa eroa kampaamosta ostettuun kalliiseen tuotteisiin juurikaan (esim syväpuhdistava shampoo).
Onko dermosil kotimainen?
Lacto Linen pesuneste ja kasvovesi ovat mun vakiotuotteitani. Lacto Line -tuotteiden lisäksi samalla valmistajalla on myös Bio Rich, jonka vartalovoiteita rakastan! Erityisesti alle veraa. Ne ovat niitä isoja purnukoita. Bio Richin kiiltoshampoo ja kiiltohoitoaine ovat tosi hyviä myös. Muita vielä samalta valmistajalta on esim. Oliivi ja Varpu.
Foxtelin nestesaippua 3 litran pönikässä.
Serton pyykinpesunesteet.
Vuokkosten pikkuhousunsuojat.
LV:n hygieniatuotteet ovat kai kaikki kotimaisia. Pidän paljon siitä LV:n kasvovedestä.
Serto pyykinpesuaineet
Kiilto puhdistusaineet ja astiankonepesuaine
Bernerin puhdistusaineet.
Lasol auton tuulilasin pesuaine
Korrek tuotteet auton hoitoon.
Sinituotteen siivousvälineet
Pirkka sähköhammasharjan vaihtoharja. Parempia kuin Oral.
Oxygenol hammastahnat
Pirkka roskapussit
Monia monia tuotteita kaupoissa kun ihmiset katsoisivat valmistusmaan.
Yliopiston Apteekin geelimäinen käsidesi puolen litran pumppupullossa. On hyvälaatuista ja pullo on siisti.
Erisanilla on hyviä edullisia hygieniatuotteita, olen kokeillut joitain niistä peruskosteusvoiteista.
Onko Lumenen tuotteet Suomessa valmistettuja?
1234 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on linna koivu ainoa joka pitää miehellä hilseen poissa. Kokeiltu on vaikka mitä apteekin tuotteista lähtien. Oma hius-ja päänahan laatu on sellaista tyyppiä, että kestää mitä vaan, joten pesen minäkin välillä. En huomaa eroa kampaamosta ostettuun kalliiseen tuotteisiin juurikaan (esim syväpuhdistava shampoo).
Onko dermosil kotimainen?
Nykyään on hajustamaton LV-hilseshampoo. Minulla on todella hilsehtivä päänahka, jota joudun pesemään kalliilla apteekin ketokonazolshqmpoolla. Pesen nyt hiukset kerran viikossa apteekin shampoolla ja muut kerrat LV:llä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Lumenen tuotteet Suomessa valmistettuja?
Kyllä.
https://www.fullmoon.fi/fi/tuoteryhma/285896
Lakanoita, tyynyliinoja yms.