Minkä alan lääkäri hoitaa ääniongelmiin liittyviä asioita?
Kommentit (24)
Ihan tosissani kyselen ja olen huolissani äänestäni. Asiattomat viestit ei tunnu kovin mukavalle 😞
Mikä ongelma sinulla on äänesi kanssa?
Fonistrihan se. Kävin juuri sellaisella. Katsoi äänihuuliani.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosissani kyselen ja olen huolissani äänestäni. Asiattomat viestit ei tunnu kovin mukavalle 😞
Täällä on parikin vastaajaa antanut sinulle ihan asiallisen oikean vastauksen: foniatri.
Vierailija kirjoitti:
Fonistrihan se. Kävin juuri sellaisella. Katsoi äänihuuliani.
Siis foniAtri
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma sinulla on äänesi kanssa?
Ap voisi vastata tähän. -eri
Soitin suoraan lääkäriasemalle ja kysyin sieltä ja nyt minulla on aika sellaiselle lääkärille, joka osaa asiaa selvittää.
Kiitos niille muutamille asiallisille vastaajille
Ap
Vierailija kirjoitti:
Soitin suoraan lääkäriasemalle ja kysyin sieltä ja nyt minulla on aika sellaiselle lääkärille, joka osaa asiaa selvittää.
Ap
Miksi tätä alapeukutetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi tätä alapeukutetaan?
Koska Ap ei hermostunut häntä kiusaaville tyypeille. Kiusaajat eivät saaneet provosoitua apta tarpeeksi
Tsemppiä ap!
Ilmeisesti menet yksityiselle foniatrille?
Menetkö Helsingissä? Jos menet, niin suosittelen varautumaan jos menet terveystalolla olevalle. Osaa olla mulkvisti... mutta toki ääni muuttuu jos vikaa on...
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä ap!
Ilmeisesti menet yksityiselle foniatrille?
Menetkö Helsingissä? Jos menet, niin suosittelen varautumaan jos menet terveystalolla olevalle. Osaa olla mulkvisti... mutta toki ääni muuttuu jos vikaa on...
Ja muakin kiinnostaisi ap:n oireet?
T: polyyppi äänihuulissa :)
KNK (korva, nenä, kurkku)