Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finnbodyn vuosijäsenyys-kokemuksia?

21.09.2006 |

Mietin vuosijäsenyyden allekirjoittamista Finnbodyn salille.Onko teillä kokemuksia ko.saleista? Huonona puolena sitoutuminen koko vuodeksi,

jos vaikka kesällä on lomalla muualla 2vk-1kk, niin silti joutuu maksamaan.

Hinta tuntuu aika korkealta 728e/v, sisältäen kyllä kuntosalin,jumpat,

lapsiparkin.

Onko ollut vaikeuksia irtisanoutua sopimuksesta?Tai muita huonoja kokemuksia?

Tiedoista kiitollinen

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

olen ollut kaksi vuotta Finnbodyn jäsenenä ja olen ollut tyytyväinen.

Toki silloin kun olen treenannut vähemmän on maksu (29¿/2vkoa) vähän harmittanut.

Olin ollut jäsenenä vuoden kun aloin odottamaan toista lastani. Raskausaika oli niin vaikea etten pystynyt liikkumaan ollenkaan, sen vuoksi sain keskeyttää jäsenyyteni ilmaiseksi. Olin siis tauolla viime joulukuusta syyskuun alkuun asti. En halunnut irtisanoa jäsenyyttäni.

Hyvää Finnbodyn saleilla on ilmainen lapsiparkki, monipuoliset jumpat, kuntosali, sisäpyöräily ja kaikenlaisia eri tapahtumia jäsenille sekä tietysti siistit tilat.

Se myös mainittakoon, että voit samalla maksulla käydä kaikilla Finnbodyn saleilla. Esim. mun omalla salilla ei ole äiti-lapsi jumppaa mutta Pitäjänmäessä on, niin käyn siellä.

En osaa sanoa onko helppoa päästä jäsenyydestä irti, jos jäsenyys ei olekaan sitä mitä haki.

Vierailija
2/2 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosissaan mullaoli kurjahomma kun kerkesin käydä siellä vain silloin kun joku pystyi katsomaan poikaani=(eli ehkä 4-5 kertaa kuussa...poika oli silloin niin pieni että lapsiparkkiin ei otettu koska hän ei osannut kävellä=(

Mutta paikkana on todella siisti ja siellä on tosi hyvä palvelu ainakin tikkurilassa.ja tuntuu kun olisi tuntenut työntekijät pidempäänkin=)Minä jouduin lopettamaan eikä siitä mitään shouta tullut irtisanouduin juuri kun oli vuoden ollut joten en joutunut maksamaan mitään.Nyt kyllä varmaan aloitan pian kun pojankin saa lapsiparkkiin=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi