Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi teki väärin?

Vierailija
25.01.2022 |

Minua vieläkin pohdituttaa viime kesänä sattunut tilanne. Olimme miesystäväni mökillä ja minulla oli viikko lomaa. Kaverini vihjaili koko kesän ettei hänellä ole mökkiä ja olisi kiva päästä mökille. Kutsuin hänet sitten mukaan ja sovimme, että hän tulee kahdeksi yöksi. Mökillä kaveri alkoi pohtia, että olisikin kauemmin, vaikka viisi yötä. Itseäni tämä harmitti, koska olin töistä burn out ja kaveria pitää kuitenkin jonkin verran passata sekä olisin lomalla halunnut olla miesystäväni kanssa kahdestaan. Sanoin tämän suht suoraan kaverilleni. Loppujen lopuksi hän ns loukkaantui ja minä pyytelin anteeksi ja hän oli viisi yötä. Mutta siis, itse en olisi ikinä kehdannut jäädä pidemmäksi aikaa kuin alunperin selvästi sovittu. Kuinka te itse toimisitte vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten että kaveri on 2 yötä ja lähtee. Vaikka loukkaantuu. Koska oli hyvät syyt miksi näin pitäisi toimia. Joustoa sitten vasta jos on oikeasti varaa.

Vierailija
2/7 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tehnyt samoin kuin sinä, paitsi en olisi pyydellyt anteeksi ja antanut hänen jäädä. Sovituista asioista pidetään kiinni tai tehdään uusi sopimus yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä väärässä. Töykeätä käytöstä.

Vierailija
4/7 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä! Tietysti olit oikeassa!

Vierailija
5/7 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon mökkilomalle ei oteta yhtään vierasta.

Kalat ja vieraat alkavat haisemaan kahdessa päivässä pitemmälläkin lomalla.

Vierailija
6/7 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna kun kaverisi alkaa ehdotteleen mökille pääsyä, voit sanoa että olit viime kesänä tämänkin kesän edestä. Katsotaan ensi vuonna uudestaan.

Vierailija
7/7 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mökkisi= sinä päätät❣️❣️