Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Velkajärjestely

Vierailija
25.01.2022 |

Onko täällä ketään joka on päässyt velkajärjestelyyn? Mikä tilanne? Oliko vaikea hakuprosessi?

Laitoin yhteydenottopyynnön velkaneuvontaan. Ei muuta vaihtoehtoa olla joskus velaton.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään?

Vierailija
2/6 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon ollut. Ei helposti päässyt, toisella kerralla vasta kun sain sossulta puoltavan lausunnon. Koska säilytin asunnon kestää kauemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Vierailija
4/6 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä oon ollut. Ei helposti päässyt, toisella kerralla vasta kun sain sossulta puoltavan lausunnon. Koska säilytin asunnon kestää kauemmin.

Ei velkajärjestelyyn mitään sossun lausuntoa tarvita, mutta ehkä sinun kohdallasi oli joku sellainen syy oli, että sossun lausunnolla oli merkitystä. Jos ei mitään estettä ole, eli velat eivät ole uusia, ei ole rikosperusteisia eikä muutenkaan holtitonta velkaantumista, niin kyllä se aika helposti saa.

Vierailija
5/6 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli todella helppo prosessi. Tein itse hakemuksen ja vastasin muutamaan sähköpostiin. Aloitin maksamisen tässä keväällä (noin vuosi hakemuksesta) Kolmen vuoden päästä pitäisi helpottaa.

Vierailija
6/6 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeaan velkajärjestelyyn mitään sossun lausuntoa pyydetä. Mielenterveystoimistosta ehkä, jos velkaantumisen syynä on esim. mania.