Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pettämisestä alkanut suhde toimia?

Vierailija
27.05.2015 |

Jos voi, miten asia pitää käsitellä? Erityisesti siinä tapauksessa, jos toinen oli sinkku ja toinen petti edellistä kumppaniaan? Keskustellaan tilanne kerran kunnolla läpi ja sitten aloitetaan puhtaalta pöydältä ja jatketaan onnellisina yhdessä elämän loppuun asti?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa ne suhteen vaikeat ajat tulee vastaan, eiköhän pettäminen viimeistään sitten jatku.

Vierailija
2/24 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, me olemme olleet 20v naimisissa. Olimme molemmat varattuja kun tapasimme, mulla takana 10v avoliitto, ei lapsia kummallakaan.

Vaikeita aikoja on ollut mutta emme ole kumpikaan pettäneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 21:30"]

No, me olemme olleet 20v naimisissa. Olimme molemmat varattuja kun tapasimme, mulla takana 10v avoliitto, ei lapsia kummallakaan.

Vaikeita aikoja on ollut mutta emme ole kumpikaan pettäneet.

[/quote]

Joskus se oikea löytyy vähän epäsopivaan aikaan.

Vierailija
4/24 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin eroamassa ja mies seurusteli kun tavattiin. Emme kumpikaan olleet naimisissa eikä lapsia ollut. Lapset olisivat varmaan muuttaneet tilanteen täysin. En halunnut silloin enkä halua nytkään mitään uusperhekuvioita.

Hyvin toimii vieläkin, olen edelleen sitä mieltä että teimme oikean ratkaisun. 

Vierailija
5/24 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketjun vastaajissa nyt kyse lennosta vaihtajista vai että pettää ja jatkaa vielä vanhan kanssa jonkin aikaa? Eli kuinka pitkään samanaikaisesti olitte kahden kanssa?

Vierailija
6/24 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin voi. Ei kaikki suhteet mene samalla kaavalla vaikka onkin petetty. Suhteet, ihmiset ja tilanteet poikkeavat toisistaan. Ei täällä kukaan voi sanoa, että jokin tietynlainen suhde toimii tai ei toimi.

Vierailija
7/24 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietysti aivan hyvin. Ei pettäminen ole luonteen piirre vaan seuraus huonosta parisuhteesta. Liitosta irtoaa se, kumpi on aktiivisempi ja toimii. Syy on kuitenkin molemmissa. Mitä hienoa olisi jäädä huonoon suhteeseen.

Vierailija
8/24 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on toiminut nyt viisi vuotta. Vaihdoin lennosta, ja onneksi vaihdoin, sillä paremman sain, ja nyt olemme uuden miehen kanssa onnellisia yhdessä.

Vierailija
9/24 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huono ihminen ja toivon, että ei toimi. Tai sitten karman laki iskee.

Vierailija
10/24 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Mun lähipiiristä esimerkkinä eksäni eli lasteni isä ja hänen puolisonsa. Ovat onnellisesti yhdessä, vaikka yhteiselonsa alkoi suhteesta, jota pitivät mun odottaessa kuopusta. Tästä siis jo yli 10v aikaa ja välit korjaantuneet myös mun suuntaan. Eka vuosi meni tiuskiessa, nyt pidetään jo lasten juhlat ihan yhdessä.

Vierailija
11/24 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se onnistua; kunhan vähän katsellaan, syvennytään toisiinsa. Hyvät mahdollisuudet kun molemmat ovat sööttejä! Ja kun molemmat tietää missä kohdata.

Vierailija
12/24 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr Phil sanoi jossain ohjelmassa että pettämisestä alkaneella suhteella on noin viiden prosentin mahdollisuus onnistua, siis ihan tilastollisesti.

Vierailija
13/24 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin että ei, mutta toisaalta iän myötä olen huomannut miten erilaisia ihmisiä saman lajin keskuudessa on. Toisien valinnat ja teot elämässä saattaa olla aivan käsittämättömiä minulle, mutta heille se on luontaista. Minä en pystyisi aloittamaan suhdetta pettäjän kanssa, koska minulle se on todiste siitä, että tämä pystyy elämään valheiden kanssa ja itseään piilotellen. Joten tämä saattaa peittää jotain muutakin hämärää. Ja tämä kykenee tietenkin myös valehtelemaan minullekin.

Vierailija
14/24 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin jos mies vie naisen toiselta mieheltä. Ketään ei nimittäin jätä voittajaa. Tabuhan tämä on mutta sellainen mies on peläten kunnioitettu miesten silmissä, ja sitähän naiset miehessään haluavat nähdä. VALTAA.

Vierailija
15/24 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 22:49"]

Kyllä ainakin jos mies vie naisen toiselta mieheltä. Ketään ei nimittäin jätä voittajaa. Tabuhan tämä on mutta sellainen mies on peläten kunnioitettu miesten silmissä, ja sitähän naiset miehessään haluavat nähdä. VALTAA.

[/quote]

Mjaa. Mutta tuossakin tapauksessa nainen on vain vallan väline eikä hänen tunteillaan pitkällä tähtäimellä ole mitään merkitystä. Jolloin suhde kariutuu siihen että sen perusta alunperinkin on perustunut muulle kuin vakaalle suhteelle.

Vierailija
16/24 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 22:28"]

Voi. Mun lähipiiristä esimerkkinä eksäni eli lasteni isä ja hänen puolisonsa. Ovat onnellisesti yhdessä, vaikka yhteiselonsa alkoi suhteesta, jota pitivät mun odottaessa kuopusta. Tästä siis jo yli 10v aikaa ja välit korjaantuneet myös mun suuntaan. Eka vuosi meni tiuskiessa, nyt pidetään jo lasten juhlat ihan yhdessä.

[/quote]

Kurja tilanne, mutta hieno homma että tulette toimeen. Ei katkeruus mitään muuta teekään kuin myrkyttää kaiken ympäriltään. 

Vierailija
17/24 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan voi. Noin 5% pettämisestä alkaneista suhteista kestää.

Vierailija
18/24 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värkki kun tulee väljäksi, niin johan on muistissa miten se saadaan piukaks... tietennin vaihtamalla! Onse kelejä pidellyt

Vierailija
19/24 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 22:41"]

Dr Phil sanoi jossain ohjelmassa että pettämisestä alkaneella suhteella on noin viiden prosentin mahdollisuus onnistua, siis ihan tilastollisesti.

[/quote]Joo, no sen sanaanhan kannattaa aina luottaa...Se on vaan yks urpo muiden joukossa, jolla on sen verran rahaa ja osaa manipuloida,saa kaikki (tollot) uskomaan mitä vaan.

Vierailija
20/24 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma tiedänkö yhtään suhdetta joka on alkanut molempien ollessa sinkkuja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi