Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VINKKEJÄ, , pian ! millä lievittää hammas kipua ?

Vierailija
27.05.2015 |

Päivystävä hammaslääkäri aukeaa vasta klo 8 ! :-( hammas on arka purressa ja ss ärky tuntuu vain kovenevan. .
Panadol 1 g ei toimi ja muuta ei nyt ole!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään mitään? :/

Vierailija
2/22 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä määräämään panacodeja... Toimii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä oikein muu auta kuin särkylääke. Käy vaikka naapurista lainaamassa/pyytämässä buranaa, hammassärkyyn varmasti jokainen antaa pari särkylääketablettia.

Vierailija
4/22 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 21:14"]

Pyydä määräämään panacodeja... Toimii!

[/quote]Keneltä ap:n pitäis pyytää?

Vierailija
5/22 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmää poskelle, esim.pakasteherneitä!

Vierailija
6/22 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjaa hampaat ja jätä tahnaa hampaisiin. Tehoaa mulla.

Vierailija
7/22 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piparminttuöljy

Vierailija
8/22 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutama vinkki:

-Hammastahnaa tai purkkaa kipeään hampaaseen

-Menet suihkuun ja pidät kipeää puolta lämpimässä, juoksevassa suihkussa (siis sen kipeän hampaan puoleista poskea)

-Löytyykö tupakkaa tai nuuskaa? Niitä hampaaseen tai ihan poltat sen tupakan

- vedät pullon viinaa niin että taju menee :D

- jääpaloja suuhun (on niin karmivan jäätävää että sitä hammaskipua ei edes huomaa)

- tässä ehkä oudoin vinkki: mulla joskus autto ku puristelin ja hieroin korvanlehteä :D

Vierailija
9/22 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammasväliwn puhdistus ja harjaus.

Vierailija
10/22 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 21:17"]

tässä ehkä oudoin vinkki: mulla joskus autto ku puristelin ja hieroin korvanlehteä :D

[/quote] <3 ihana <3 omia vai jonkun toisen?

Vierailija
11/22 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 21:17"]Tässä muutama vinkki:

-Menet suihkuun ja pidät kipeää puolta lämpimässä, juoksevassa suihkussa (siis sen kipeän hampaan puoleista poskea)

- jääpaloja suuhun (on niin karmivan jäätävää että sitä hammaskipua ei edes huomaa)

- tässä ehkä oudoin vinkki: mulla joskus autto ku puristelin ja hieroin korvanlehteä :D
[/quote]

Kuuma vesi siinä kipeässä kohdassa kyllä vain pahentaa kipua.

Vierailija
12/22 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 21:18"]

Hammasväliwn puhdistus ja harjaus.

[/quote]

Ja työnnä hammasväliharjalla tahnaa hampaiden väliin ja jätä sinne.

Vierailija
13/22 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 21:17"]Tässä muutama vinkki:

[/quote]

Kuuma vesi siinä kipeässä kohdassa kyllä vain pahentaa kipua.
[/quote]

Öö mulla se kyllä auttoi.

Vierailija
14/22 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tulehtunu hammas jskus vuosia sitte kipu lähti melkee kokonaa pois ku söin sellasia tabletteja niitte nimi oli joku bufacin bafacin emmä muista :ooo

Vierailija
15/22 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 21:17"]

tässä ehkä oudoin vinkki: mulla joskus autto ku puristelin ja hieroin korvanlehteä :D

[/quote] <3 ihana <3 omia vai jonkun toisen?
[/quote]

Hehee ihan omia :D

Vierailija
16/22 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 21:17"]

[/quote]

Korvalehdessä on jotain (hermo? emt)pisteitä, joiden hieromimen auttaa. Jossain hierontakirjassa luki niin.

Vierailija
17/22 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 21:17"]

[/quote]

Korvalehdessä on jotain (hermo? emt)pisteitä, joiden hieromimen auttaa. Jossain hierontakirjassa luki niin.
[/quote]

Joo ja olikohan vielä etusormen ja peukalon välissä kun on se "lärpäke" :D sitä kun puristelee/hieroo voi kans auttaa.

Vierailija
18/22 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ei toimi kaikkiin kipuihin, mutta hammaskipuun toimii yllättävän hyvin. Jos on raakaa viinaa ja makuhermo kestä, porkuttele sitä (raakana) kipeän hampaan kunnes kipu helpottaa. Tai sitten kasta raakaa viinaa vaikka topsipuikkoon ja paina se kipeää ientä vasten.

Sen lisäksi kannattaa juodakin, turruttaa myös kippua. Jos kaapista löytyy pelkkiä mietoja, sitten vaan kippaamaan niitä kurkusta alas. Ei se kipua poista, mutta helpottaa sitä kyllä niin paljon, ettei siitä kohta välitä.

Vierailija
19/22 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 21:26"]

Alkoholi ei toimi kaikkiin kipuihin, mutta hammaskipuun toimii yllättävän hyvin. Jos on raakaa viinaa ja makuhermo kestä, porkuttele sitä (raakana) kipeän hampaan kunnes kipu helpottaa. Tai sitten kasta raakaa viinaa vaikka topsipuikkoon ja paina se kipeää ientä vasten.

Sen lisäksi kannattaa juodakin, turruttaa myös kippua. Jos kaapista löytyy pelkkiä mietoja, sitten vaan kippaamaan niitä kurkusta alas. Ei se kipua poista, mutta helpottaa sitä kyllä niin paljon, ettei siitä kohta välitä.

[/quote]

Käykö käsidesi?

Vierailija
20/22 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panadol ei tule ole tulehduskipulääke, ei siis toimi hammaskipuun. Ibuprofeiini (Burana, Ibumax, jne.) on tulehduskipulääke, joten ota sellainen jos kaapista vaan löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän