Olenko liian tiukkapipo?
Olen nyt useamman kuukauden seurustellut miehen kanssa, emme asu yhdessä, mutta yleensä vietämme viikottain useamman yön yhdessä toisen kotona. Mies omistaa koiran ja koira nukkuu aina sängyssä hänen kanssaan. Jo heti kun aloimme tapailla, vaihdoin tai pyysin miestä vaihtamaan petivaatteet puhtaisiin joka kerta kun olin siellä yötä koska en halua nukkua samoissa lakanoissa missä myös koira on nukkunut. Eikä koira myöskään nuku sängyssä kun minäkin olen. Minusta koiran nukkuminen sängyssä on vain epähygieenistä.
Aluksi ei ollut mitään ongelmaa, mies tuntui ymmärtävän kantani, mutta nyt kun seurustelu on vakavampaa ja öitä vietetään useammin yhdessä, niin yhtäkkiä tämä petivaatteiden vaihto on ongelma. Kuulemma ei ole iso asia, ei koira ole likainen, minä valitan vain turhasta, minun pitäsisi jo sietää koiraa. Minä siis kyllä siedänkin miehen koiraa, pidänkin koirista, en vain halua nukkua samassa sängyssä koiran kanssa. Eli itse koirassa ei ole mitään vikaa. Nykyään mie jokakerta valittaa asiasta ja sanoo minua liian tiukkapipoiseksi nipottajaksi.
Niin olen nyt miettinyt että olenkohan liian tiukka asian suhteen? Minusta se on vain hyvin epähygieenistä koiran sängyssä, en oikein pääse siitä yli. Mitä tässä pitäisi tehdä, erotakkaan en halua koska ihana mies, mutta kyllä tämä asia alkaa selkeästi hiertämään meidän välejä. Ehkä meidän yhdessä ollessa pitäisi nukkua eri sängyissä, tai olla vain minun luona yötä.
Kommentit (24)
Et ole tiukkapipo.
Vaihda lakanat tai miestä!
-----
Lemmikki voi tartuttaa taudin omistajaansa
https://www.tehylehti.fi/fi/terveys/lemmikki-voi-tartuttaa-taudin-omist…
Koirista, kissoista ja muista lemmikkieläimistä ihmiseen siirtyviä taudinaiheuttajia on kymmeniä
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/02/08/uskaltaako-koiran-kanssa-nukku…
Älä nuku miehesi sängyssä jos on noin kamalaa tai vaihda ja pese ne lakanat itse jos se on sinulle nii tärkeää.
Tää juttu on ollut aiemminkin täällä. Aloittaja on sama, tyyli tunnetaan jo.
Itsekään en haluaisi koiran kanssa nukkua, mutta petivaatteiden vaihtoa en kyllä vaatisi tai ainakin hoitaisin sen itse, samoin kuin pyykkäämisen, varsinkin jos niin pitäisi useamman kerran viikossa tehdä.