Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko rikos parkkeerata liian lähelle toista autoa?

Vierailija
27.05.2015 |

Siinäpä Se kysymys on.Mitä voi tehdä jos kuljettajan puolelta ei pääse sisään?Voiko soittaa poliisin?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ap niin tehnyt vaan kiusaa tekevät ihmiset(kuten täällä te) parkkeeraa tahallaan 10cmpäähän kyljestä.

Vierailija
22/32 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi juuri noin tässä eräänä päivänä, viereideen ruutuun pysäköinyt oli jättänyt se 20 senttiä väliä kuljettajan puoleiseen oveen. Pelkääjän puolelta piti mennä sisälle.

Jätän autoni parkkipaikalla aina jonnekin kauemmas, väljään paikkaan, autoni on kooltaan suuri enkä halua kenekään kolhivan sitä oman autonsa ovilla. Tai etten minä kolhi ketään muuta. Tässä tapauksessa joku siis pysäköi sinne pariikpaikan tyhjään osaan ihan minun autoon kiinni. Jotkut ihmiset on vaan yksinkertaisesti ääliöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään joku maanteiden ritari oli pysäköinyt punaisen kulkupelinsä linkkuun niin lähelle autoani, että oli todella tekemistä päästä sisälle sekä yrittää peruutella parkkiruudusta niin, etten kolhinut tuota ritariässän kulkuneuvoa. Jotkut eivät nähtävästi ymmärrä, miten parkkiruutuun ajetaan. Ja siinä oli vielä tilavat parkkiruudut.

Aikaisempaa kokemusta on kotipihan parkkipaikalta. Molemmille puolille autoani oli ajettu niin lähelle, ettei ollut mitään mahdollisuutta päästä autoon sisään. Ainut tie olisi ollut takaluukun kautta, mutta sitä en edes yrittänyt. Onneksi ei ollut pakkotilanne lähteä autolla, joten odottelin toisen auton lähtöä. Repsikan puolelta sitten keplottelin kuskin paikalle. Aika hyvä suoritus kroonista selkäkipua potevalta! Ja näitä repsikan puolelta autoon kömpimisiä on sattunut useita.

Vierailija
24/32 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 16:41"]

Aikaisempaa kokemusta on kotipihan parkkipaikalta. Molemmille puolille autoani oli ajettu niin lähelle, ettei ollut mitään mahdollisuutta päästä autoon sisään. Ainut tie olisi ollut takaluukun kautta, mutta sitä en edes yrittänyt. Onneksi ei ollut pakkotilanne lähteä autolla, joten odottelin toisen auton lähtöä. Repsikan puolelta sitten keplottelin kuskin paikalle. Aika hyvä suoritus kroonista selkäkipua potevalta! Ja näitä repsikan puolelta autoon kömpimisiä on sattunut useita.

[/quote]

Miksi et käynyt soittamassa naapurin ovikelloa? Luulisi hänen olleen kotona...

Vierailija
25/32 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle kävi kerran samalla tavalla kuin viestissä 9. Kömmin takaluukun kautta, ja seuraavana päivänä joku oli puukolla puhkonut kaikki renkaat naapuri ruudun autosta :)

Vierailija
26/32 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rikos, soittoa vaan poliisille. Tieliikennelain toinen luku, pykälä 28: "Pysäköinti on kielletty:

...

4) siten, että pääsy toiseen ajoneuvoon tai sen kuljettaminen pois paikalta estyy;"

Vierailija
27/32 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 17:19"]On rikos, soittoa vaan poliisille. Tieliikennelain toinen luku, pykälä 28: "Pysäköinti on kielletty:

...

4) siten, että pääsy toiseen ajoneuvoon tai sen kuljettaminen pois paikalta estyy;"
[/quote]

Ihan vaan tarkennuksena, rikoksista säädetään rikoslaissa. Väärin pysäköinti voi olla kurjaa, mutta ei se sentään ihmisestä rikollista tee.

Vierailija
28/32 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 17:19"]

On rikos, soittoa vaan poliisille. Tieliikennelain toinen luku, pykälä 28: "Pysäköinti on kielletty:

...

[/quote]

Ei koske jos ei ole itse osannut pysäköidä autoa keskelle ruutua. Eihän silloin ole ongelmaa päästä omaan autoonsa. Itse aina vedän aivan kiinni parkkiruudun viivaan jos näen toisen toimineen samoin. Siinäpähän idiootti vinkuu laki pykäliään. Poliisitkin vain kehottavat apinaa opettelemaan pysäköimään paremmin ja ryömimään vaikka takaluukustaan.

Vierailija
29/32 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekisterinumeron kautta auton omistaja selville ja numerotiedustelusta numero. Ja soittoa perään. Ainakin voisi kokeilla onnistuuko.

Vierailija
30/32 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
31/32 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi jos ap ei osaa parkkeerata oikein. Ihan vittuillakseni parkkeeraan joskus niin lähelle ettei pääse sisälle kämpimättä muuta kautta jos ei kerta osaa parkkeerata niin kortti vana pois. ja kyllä olen nainen joka ajaa ammatikseen.

Vierailija
32/32 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan 20 vuotta vanhan Porsche 911-mallin. Koska se on kaksiovinen ja ovet ovat siksi leveät, niin pysäköin sivummalle. Koska auto on hyvin matala, niin joskus on mahdotonta päästä ulos tai sisään. En tiedä tekevätkö jotkut piruuttaan, että pysäköivät liian lähelle kuljettajan puolelle. Oletttaisin, että tahallista, koska vapaita ruutuja on lähellä pilvin pimein ja koska näiden kiusantekijöiden autot yleensä ovat todella vanhoja, eikä heille pieni jälki ovessa haittaa mitään. Autoni ei ole arvokas, vain tavallisen uuden pikkuauton arvoinen, mutta näyttää paljon kalliimmalta. Joskus on mennyt pitkään ennenkuin olen selvittänyt kylkeen kiinni ajaneen auton kuljettajan. Useimmat syyttävät, että olen itse pysäköinyt liian tiukkaan paikkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi