Onko avioerosta pakko ilmoittaa vaimolle?
Olen ottamassa avioeroa mutta en halua kertoa siitä vaimolle, velvoittaako mikään laki minua ilmoittamaan asiasta hänelle osaatteko sanoa ? Jos teen hakemuksen netissä vaikka
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 16:07"]Täällä käy joku trollikka dialogia itsensä kanssa.
[/quote]
Ei pidä paikkaansa! Mä tiedän, että toi on nun mies, koska:
- T kirjoittaa just noin huonosti ja tällä palstalla ei ole montaa yhtä huonosti kirjoittavaa miestä
- Se oli juuri tuohon aikaan kesken työpäivän virastossa jonottamassa (soitti just ennen tätä aloitusta mulle) ja nyt ei vastaile, koska jäi kiinni
- koska meidän avioliitto on huono ja on oikeasti aika erota, niinpä T saa sitten jatkossa kännätä rauhassa ilman että mun ja lasten tarvitsee sitä katsoa. Tein tänään avauksen aiheesta, jonka on näemmä lukenut kun teki tällaisen ja haukkuu mua tuttuun tapaan nalkuttajaksi
- T on juuri noin munaton, että hoitaisi asian juuri noin
Niin että ihana sinkkukesä edessä! S
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 15:29"]Miten tämän postin saa poistettua ?
[/quote]
Epic fail... :D
[/quote]
:DDD Ap:lle tuli hätä miten viestin saa poistettua xD
Asiahan ei minulle kuulu mutta :D
Kannattanee vielä asiasta hienovaraisesti tiedustella kotona ettei mene kaikki asiat väärinkäsityksen myötä sekaisin...
Oliko tää mikä neuvoksi mies ei halua muuttua-aloitus sinun, vaimo nimeltä S? Ai että tuli hyvä mieli sun puolesta, jos tää meni näin että äijäs nyt tällä ketjulla narahti, eipä tarvitse sun enempiä miettiä :) :) Eihän tollasta röpöttelijää kukaan jaksa katsella. Teukalle vaan tiedoksi, että niin makaa kuin petaa, senkin vellihousu vätys :)
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 17:16"]Oliko tää mikä neuvoksi mies ei halua muuttua-aloitus sinun, vaimo nimeltä S? Ai että tuli hyvä mieli sun puolesta, jos tää meni näin että äijäs nyt tällä ketjulla narahti, eipä tarvitse sun enempiä miettiä :) :) Eihän tollasta röpöttelijää kukaan jaksa katsella. Teukalle vaan tiedoksi, että niin makaa kuin petaa, senkin vellihousu vätys :)
[/quote]
Se oli just se mun ketju! Nää asiat ratkes helposti ja nopeesti, eipä tarvii enää jahkailla :) S
Ei nyt kannata ehkä päätellä liikaa jostain viesteistä...
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 17:46"]Ei nyt kannata ehkä päätellä liikaa jostain viesteistä...
[/quote]
Niin sitä nyt sanotaan. Paskaltako kirjoitit?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 17:18"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 17:16"]Oliko tää mikä neuvoksi mies ei halua muuttua-aloitus sinun, vaimo nimeltä S? Ai että tuli hyvä mieli sun puolesta, jos tää meni näin että äijäs nyt tällä ketjulla narahti, eipä tarvitse sun enempiä miettiä :) :) Eihän tollasta röpöttelijää kukaan jaksa katsella. Teukalle vaan tiedoksi, että niin makaa kuin petaa, senkin vellihousu vätys :) [/quote] Se oli just se mun ketju! Nää asiat ratkes helposti ja nopeesti, eipä tarvii enää jahkailla :) S
[/quote]
Linkkiä pliis? :)
Et vissiin lehtiotsikoita lue? Juurihan tuossa Lola Wallinkoski erosi kertomatta miehelleen sanallakaan.
Olet aika hiiri mieheksi ellet kerro asiasta vaimollesi, olet vielä sielultasi lapsi ja välttelet näin pahimmalla tavalla aikuisen ihmisen vastuuta
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 18:48"]Miten meni S?
[/quote]
Ihan suunnitellusti ;) Helpotus se vaan on. S
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 18:48"]Miten meni S?
[/quote]
Ihan suunnitellusti ;) Helpotus se vaan on. S
[/quote]
Hyvä!!! Voimia!
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 19:27"]Miten tää päätty?
[/quote]
Ap ja S eroaa.
Eli ap:n vaimo saikin tietää av:lta :D hahha ensimmäinem ero mikä on hoidettu av:n kautta
Mä en kertonu mitää. Vaimo sai sitten kirjeen siitä. Saakelin ämmä luuli vaa pyhällä vulvalla hoitavan kaiken, kiitos ei enää!