Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko avioerosta pakko ilmoittaa vaimolle?

Vierailija
27.05.2015 |

Olen ottamassa avioeroa mutta en halua kertoa siitä vaimolle, velvoittaako mikään laki minua ilmoittamaan asiasta hänelle osaatteko sanoa ? Jos teen hakemuksen netissä vaikka

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ap ja S ovat keitä sanovat olevansa.sama tyyppi van jäynää meitä

Vierailija
2/58 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se saa ilmoituksen viimeistään 6kk päästä erohakemuksen tekemisestä kun prosessi on menossa toiseen vaiheeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vaan kaikille oliko pakko

Vierailija
4/58 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko että ei saa tietää?

Vierailija
5/58 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:54"]Meinaatko että ei saa tietää?
[/quote]

Joo saa mutta en itse halua asiasta hänen kanssa puhua koska hän sekoaa kaikesta

Vierailija
6/58 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikeista tarvitse kertoa. Tieto kulkee hänelle ajallaan kun olet hakemuksen lähettänyt.

Vierailija
7/58 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla ole mitään velvollisuutta kertoa. Hän saa asiasta tietää kyllä virallisten instanssien kautta, kun hän saa tiedoksiannon haetusta erosta! 

Vierailija
8/58 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole! Olet jo iso poika. Saat tehdä ihan mitä itse haluat.

Vierailija
9/58 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaako?

Vierailija
10/58 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun harkinta-aika avioerolle alkaa vasta siitä, kun vaimos on saanut tiedoksiannon perille käräjäoikeudesta. Ei sun henkilökohtaisesti tarvitse kertoa, kyllä se sen saa tietää sitten kun hakee tiedoksiannon kirjattuna kirjeenä postista, mutta ehkä olet reilumpi kun kerrot itse.

Vierailija
11/58 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo saa kirjeen, johon hänen on henkilökohtaisesti reagoitava tai muuten ottavat yhteyttä ja varmistavat, että vaimo saa tiedon. Avioero on kaksivaiheinen. Kirjoitat kaksi kertaa nimesi eropapapereihin ennenkuin ero myönnetään. Toinen kerta eli se varsinainen ero on ajankohtainen, kun 6 kk harkinta-aika on mennyt umpeen.

Vierailija
12/58 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai hiiri?

No ei ole pakko kertoa vaan sitä eroa voi ihan yksin hakea ja vaimo saa siitä sitten tiedon että eroa haettu/virellä niin ehdit juosta karkuun.

Vierailija
13/58 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet edes pikkujulkkis, niin vaimo saa kyllä tietää, kun vuodat vinkin keltaiselle lehdistölle.

Vierailija
14/58 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:59"]Oletko mies vai hiiri?

No ei ole pakko kertoa vaan sitä eroa voi ihan yksin hakea ja vaimo saa siitä sitten tiedon että eroa haettu/virellä niin ehdit juosta karkuun.
[/quote]

En vaan jaksa enää kun vaimo valittaa kaikesta ja mietin että parempi kaikille jos joku päivä vaan palaisin kamat ja menisin niin että aviossa ei olla

Ap

Vierailija
15/58 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kusipää ex ei sanonut mulle. Sain tietää kun hain paperit postista.

Vierailija
16/58 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 15:03"]Ei ole. Kusipää ex ei sanonut mulle. Sain tietää kun hain paperit postista.
[/quote]

Toi vois olla aika hauska tapa saada vaimon tietää :D

Ap

Vierailija
17/58 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 15:02"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:59"]Oletko mies vai hiiri? No ei ole pakko kertoa vaan sitä eroa voi ihan yksin hakea ja vaimo saa siitä sitten tiedon että eroa haettu/virellä niin ehdit juosta karkuun. [/quote] En vaan jaksa enää kun vaimo valittaa kaikesta ja mietin että parempi kaikille jos joku päivä vaan palaisin kamat ja menisin niin että aviossa ei olla Ap

[/quote]

Siihen sinulla on täysi oikeus. Ihan sama pitääkö joku sinua hiirenä. Kautta aikojen sekä miehet, että naiset ovat vain lähteneet. Jos kumppani ei ole omaa selustaa "yllätys"eron varalle turvannut niin...ei se sinun vika ole!

Vierailija
18/58 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiva ne pikkuruiset munasi nyt jostain ja käyttäydy kuin aikuinen mies. Jos suhteessa on ongelmia, ne yritetään selvittää, jos se ei auta, haette avioeroa. Vaimosikin saattaa kyllä olla vaan helpottunut päästessään tuollaisesta tossukasta eroon.

Vierailija
19/58 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 15:07"]Kaiva ne pikkuruiset munasi nyt jostain ja käyttäydy kuin aikuinen mies. Jos suhteessa on ongelmia, ne yritetään selvittää, jos se ei auta, haette avioeroa. Vaimosikin saattaa kyllä olla vaan helpottunut päästessään tuollaisesta tossukasta eroon.

[/quote]

Ei minua pelota ilmoittaa asiasta, en vain halua kun vaimo alkaa taas nalkuttamaan

Vierailija
20/58 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 15:07"]

Kaiva ne pikkuruiset munasi nyt jostain ja käyttäydy kuin aikuinen mies. Jos suhteessa on ongelmia, ne yritetään selvittää, jos se ei auta, haette avioeroa. Vaimosikin saattaa kyllä olla vaan helpottunut päästessään tuollaisesta tossukasta eroon.

[/quote]

Eli kumpikin voittaa! Vaimo saa sympatiat tyttökavereilta syyttäessään yksin miestä erosta. Mikä voisikaan olla hänen kannaltaa parempi vaihtoehto. Ei tarvitse ottaa omasta käytöksestä todellista vastuuta, kun saa sanoa, kuinka huono mies hänellä oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme