Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko (kaikki) palstalaiset masentuneita tai yksinäisiä?

Vierailija
27.05.2015 |

Mitä enemmän hengaan palstalla ja luen erilaisia keskusteluja, sitä enemmän musta alkaa tuntua siltä, että hyvin moni palstalaisista on joko masentunut tai todella yksinäinen. Olenkohan oikeassa? Jos olen, niin sehän on mahtava juttu, että tällanen foorumi on olemassa. Yksinäisyys ei tunnu ehkä niin yksinäiseltä, kun voi edes tällä palstalla jutella muiden ihmisten kans!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin puhua ainoastaan omasta puolestani kun vastaan että olen molempia.

Vierailija
2/18 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joo, yksinäinen ja kotiin sidottu omaishoidon takia. Jos olisi sitä nk Elämää, en viettäisi aikaani koneella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä olen kans vähän molempia. Varsinkin yksinäinen.

Tuskin kukaan, jolla on paljon kavereita ja elää aktiivista elämää jaksaa ja ehtii kovin paljoa tällaisella palstalla aikaansa viettää.

Vierailija
4/18 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen masentunut, mutten tavallaan yksinäinen. Tavallaan taas olen, koska olen aivan yksin tämän masennuksen kanssa.

Vierailija
5/18 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole fyysisesti yksinäinen, mutta henkisesti sitäkin yksinäisempi. Se taas tekee olon masentuneeksi.

Vierailija
6/18 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:28"]

Mä en ole fyysisesti yksinäinen, mutta henkisesti sitäkin yksinäisempi. Se taas tekee olon masentuneeksi.

[/quote]

Sama juttu. 

Vierailija
7/18 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, sairaslomalla sen takia.

Vierailija
8/18 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tosi yksinäinen. Vauva-palstan lukeminen tosin vain lisää ihmisiin kohdistuvaa ahdistusta...

Vierailija
9/18 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:44"]

Minä olen tosi yksinäinen. Vauva-palstan lukeminen tosin vain lisää ihmisiin kohdistuvaa ahdistusta...

[/quote]

Miksi?

Vierailija
10/18 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai nää kiusaajat ole yksinäisiä tai masentuneita. Kyllähän täällä niitä riittää.

Vierailija
11/18 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:26"]

Tuskin kukaan, jolla on paljon kavereita ja elää aktiivista elämää jaksaa ja ehtii kovin paljoa tällaisella palstalla aikaansa viettää.

[/quote]

Sepä se. Kuka vaan käy täällä kerran viikossa tai kerran päivässäkin, mutta että av on auki tunteja päivässä...

Vierailija
12/18 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 15:09"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:26"]

[/quote]

Sepä se. Kuka vaan käy täällä kerran viikossa tai kerran päivässäkin, mutta että av on auki tunteja päivässä...

[/quote]

Kyllä mä vaan saatan pyöriä av:lla vaikka olisin töissä (tauoilla!), luennolla tai työ/koulumatkoilla julkisissa. Siihen lisäksi tunnin parin av-hengailut illalla ja aika nopeaa tuo monen tunnin palstailu on paketissa.

Vierailija
13/18 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen molempia. Myönnän että vaikka av:n taso ei ole korkea niin mulle se on aika tärkeä sosiaalinen kanava. Pääsee välillä käymään sellasta kevyttä juttelua, osaksi jotain hassua hömppää mikä puuttuisi muuten elämästä kokonaan. Se että edes netissä keskustelee vähentää myös ihmisahdistusta todellisessa elämässä.

Vierailija
14/18 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:44"]

[/quote]

Miksi?

[/quote]

Koska jännitän ja pelkään ihmisiä ja av:lla ihmiset ovat usein ilkeitä ja ronskeja. On täällä onneksi ihaniakin kirjoittajia :)

Vierailija
15/18 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yksinhuoltaja ja hoitovapaalla, niin olen tosi yksinäinen ja tylsistynyt kotona ollessani. Hävettää myöntää, mutta sillon voi mennä melkein koko päivä av:lla. Kun olen vauvakerhoissa, kavereiden kanssa, ulkona yms. ei av käy mielessä koko päivänä ja mielikin on paljon parempi.

Vierailija
16/18 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä yksinäisillä/masentuneilla palstalaisilla kumppaneita? Lapsia? Ystäviä?

Mulla on sekä puoliso että ystäviä, mutta silti tunnen oloni todella yksinäiseksi.

Vierailija
17/18 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 16:46"]

Onko teillä yksinäisillä/masentuneilla palstalaisilla kumppaneita? Lapsia? Ystäviä?

Mulla on sekä puoliso että ystäviä, mutta silti tunnen oloni todella yksinäiseksi.

[/quote]

Ei ole mitään noista. t. 14

Vierailija
18/18 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan vilpittömiä vastauksia! Mäkin olen välillä yksinäinen ja laiska lähtemään minnekään. Lapsi on jo sen verran iso, että voisin lähteä, mutta olen laiskistunut vuosien varrella. Töissä kyllä käyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi