Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytän pian 24, eikä tyttöystävää ole. Onko toivo jo menetetty? :(

Mies98
25.01.2022 |

En olisi uskonut olevanu näin vanhana vielä sinkku. Onko minulla vielä mahdollisuus löytää kumppani ja mistä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole toivo menetetty, päinvastoin, Sinulla on koko elämä edessä!

Kyllä se tyttöystävä vielä sinulle löytyy. Muista pitää itsestäsi hyvää huolta, ja olla ystävällinen ihmisille.

Vierailija
2/9 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo vanha!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoa ei koskaan ollutkaan.

Vierailija
4/9 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et todellakaan ole liian vanha! Seurustelin ensimmäisen kerran 26-vuotiaana ja nyt päälle kolmikymppisenä olen jo toisen miehen kanssa parisuhteessa, asutaan yhdessä ja suunnitellaan yhteisen asunnon ostoa.

Vierailija
5/9 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaikkuna ensimmäiselle seurustelulle on auki miehille alle 30v. Sen jälkeen on myöhäistä koska naiset edellyttävät seurusteluhistorian.

Vierailija
6/9 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kaikki vielä edessä. Onnea, kyllä se oma kulta vielä löytyy. Hanki vaikka joku kiva harrastus, jossa voisit törmätä johon kuhun. Koirat myös ovat sellaisia, et tytöt huokailee ihastuksesta jos kundilla on joku lemmikki.

Vierailija
7/9 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ole parasta ennen päiväystä.

Mies on siitä hyvässä asemassa, että hän kelpaa vanhempanakin.

Kaikkea hyvää sinulle! Toivottavasti toiveesi toteutuu ja löydät tyttöystävän pian!

Vierailija
8/9 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään. Se ei vaadi kuin sen yhden ihmisen oikeaan paikkaan niin asiat voivat edistyä tosi nopeastikin. Itsekin olin 24 vuotiaana ihan kokematon sinkku mutta 25-vuotiaana jo avoliitossa ja kihloissa, 26-vuotiaana naimisissa ja 28-vuotiaana isä.

Nyt näin vanhempana ja viisaampana toki ymmärrän mitä tein sitä ennen väärin että en ollut ketään löytänyt mutta ei sillä nyt ole enää jälkikäteen mitään väliä kun kaikki kuitenkin kääntyi hyväksi.

Vierailija
9/9 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti voi vielä onnistaa. Ja annan sinulle yhden ilmaisen vinkin: usko itseesi ja siihen että joku voi olla sinusta kiinnostunut. Itse missasin aikanaan vaikka kuinka monta tilaisuutta kun en vain uskonut että se tyttö olisi voinut olla minusta kiinnostunut enkä sitten tajunnut selviäkään vinkkejä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän