Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Idioottivanhempien pohjanoteeraus

Vierailija
27.05.2015 |

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1432652239267.html

Aika monta kivaa ohjelmaa on minulla jäänyt elämäni aikana katsomatta, kun tilalla on näytetty jokin supertärkeä jääkiekko-ottelu tai mikä lie urheilutapahtuma. Pitäisiköhän minunkin mennä terapeutille käsittelemään näitä traumoja?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:40"]

Vanhemmat: Teidän pitää vaan oppia elämään niiden pettymysten kanssa...minäminä maassa niitä tulee väistämättä...Minun päiväunet, minun oma aika meni kun ei tullut pikkukakkosta. yhyy

[/quote]

Ja mitä tulee näistä penskoista jotka ei ennen täysikäisyyttä ole kokeneet ensimmäistäkään vastoinkäymistä?

Vierailija
22/24 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku Kakkonen on TV:n paras ohjelma ja ainoa syy miksi meillä on telkku. Traumoihin tietenkin haemme apua terapeutilta heti pikimmiten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimaisen ihmisen ahdinko.

Vierailija
24/24 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 16:40"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:40"]

Vanhemmat: Teidän pitää vaan oppia elämään niiden pettymysten kanssa...minäminä maassa niitä tulee väistämättä...Minun päiväunet, minun oma aika meni kun ei tullut pikkukakkosta. yhyy

[/quote]

Ja mitä tulee näistä penskoista jotka ei ennen täysikäisyyttä ole kokeneet ensimmäistäkään vastoinkäymistä?

[/quote]

Eihän kyse ole siitä etteikö jokaiselle tule vastoinkäymisiä vaan siitä että urheulu saa syrjäyttää mitä tahansa muita ohjelmia. Pikkukakkosta ei ole meillä katsottu aikoihin mutta onhan se pienille kiva ohjelma.  Nykyään joku doktor who ja muut jännät on enemmän kersojen makuun.

Talvisin varsinkin niitä vitun hiihtokisoja tulee enemmän kuin liikaa. Onneksi on kaukosäädin ja nopea sormi sen käytössä. Peruskoulun pakko hiihtoja voi kiittää siitä miksi minä ja moni muukin inhoaa hiihtämistä. Lahden douppi fiasko naurattaa vieläkin. Tana sitä selittelyn määrää siitä touhusta. Hah, hah.