Olen niin kyllästynyt omaan mieheen..
15 vuotta oltu yhdessä. Koko ajan sitä samaa, mies ei enää pidä niin huolta itsestään..junttiutuu. erotiikka ei kiinnosta minua hänen kanssaan, vaikka kinuaa. mies tekee omia juttujaan, juo iltaisin oluen ja on ärtyisä. Töissä on yksi eronnut mies, joka on aktiivinen ja huoliteltu...joskus mietin että minkälaista olisi tuollaisen miehen kanssa. elämä on niin tylsää...
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Kenkää vaan, hyville naisille löytyy parempia miehiä.
olen miettinyt. miksi mies ei panosta enää suhteeseen, ei pidä minua hyvänä tai tee romanttisia eleitä. Hän sanoo että pitää olla omia asioita myös...
No kerroppa miksi sitten roikut tuossa suhteessa edelleen?
Taas valitusketju,mutta pakko silti pysyä yhdessä?
Juu, vaihda vaan siihen työkaveriisi. Muutama vuosi menee pilvissä liidellen ja sitten kyllästyt taas. Ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella.
Vaikuttaa siltä, että sekin on kyllästynyt suhun. Jos te molemmat olette kyllästyneitä toisiinne, niin ainoa fiksu ratkaisu on ero. Mitä sitä siinä enää turhaan toisessa roikkuu?
Ap pihtailee ja sitten ihmettelee kun mies on ärtyisä eikä jaksa huolehtia itsestään tai suhteesta. 🤦🏼♀️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen miettinyt. miksi mies ei panosta enää suhteeseen, ei pidä minua hyvänä tai tee romanttisia eleitä. Hän sanoo että pitää olla omia asioita myös...
Panostatko sinä suhteeseenne? Ehdotatko teitä tai miestäsi kiinnostavaa yhteistä tekemistä?
Mies varmaan olis onnellisempi ilman sua.
Vierailija kirjoitti:
Juu, vaihda vaan siihen työkaveriisi. Muutama vuosi menee pilvissä liidellen ja sitten kyllästyt taas. Ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella.
Ovatko kaikki ihmiset sitten kiinnostavia ja pysyvät kiinnostavina ikuisesti? Näinhän se olisi, jos vika on ihmisessä joka kyllästyy.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät tämän valittajan hyvyyden?