Tää Marabou Japp-suklaalevy on jumalaista
Oli kyl hirveet ennakkoluulot tätä kohtaan mut täähän on ihan törkeen hyväääää!
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:04"]Onko tällä suklaalla joku mainostiimi päässyt nettiin vai ihanko oikeasti 15 eri mammaa tekee aloituksen ostettuaan suklaata? Ei sillä, melkein toimii, koska tekisi mieli jo maistaa että onko se niin erikoista.
[/quote]
Oho sori, en tiennyt että tästä ollaan jo tehty keskusteluja. :D Mut joo on tosi hyvää! Suosittelen
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:04"]Onko tällä suklaalla joku mainostiimi päässyt nettiin vai ihanko oikeasti 15 eri mammaa tekee aloituksen ostettuaan suklaata? Ei sillä, melkein toimii, koska tekisi mieli jo maistaa että onko se niin erikoista.
[/quote]
Nauroin tälle
Varmasti Maraboulla on näppinsä pelissä ja tutkitaan av-palstan vaikutusta myyntiin. Ei varmasti ole sattumaa että levystä tehdään useita aloituksia, kun ei sitä ole edes mainostettu aktiivisesti (itse ainakaan en ole yhtään mainosta huopmannut ja yleensä olen silmät tarkkana mitä tulee suklaaseen).
Tämä on suosittu palsta oikeasti. Olisi naiivia kuvitella, että sitä ei ymmärrettäisi hyödyntää kohderyhmämarkkinoinnissa.
Itseänikin epäilyttää näiden ketjujen todenmukaisuus, olen parin päivän sisällä törmännyt tähän hehkutukseen av:n lisäksi muuallakin netissä, suklaakin on ollut jo n. kuukauden kaupoissa.
Mä en ole kerinnyt maistamaan edes sitä Fazerin pop corn -suklaatakaan, joten Jappit saavat vielä odottaa.
Onko tällä suklaalla joku mainostiimi päässyt nettiin vai ihanko oikeasti 15 eri mammaa tekee aloituksen ostettuaan suklaata? Ei sillä, melkein toimii, koska tekisi mieli jo maistaa että onko se niin erikoista.