Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tää Marabou Japp-suklaalevy on jumalaista

Vierailija
27.05.2015 |

Oli kyl hirveet ennakkoluulot tätä kohtaan mut täähän on ihan törkeen hyväääää!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä suklaalla joku mainostiimi päässyt nettiin vai ihanko oikeasti 15 eri mammaa tekee aloituksen ostettuaan suklaata? Ei sillä, melkein toimii, koska tekisi mieli jo maistaa että onko se niin erikoista.

Vierailija
2/7 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:04"]Onko tällä suklaalla joku mainostiimi päässyt nettiin vai ihanko oikeasti 15 eri mammaa tekee aloituksen ostettuaan suklaata? Ei sillä, melkein toimii, koska tekisi mieli jo maistaa että onko se niin erikoista.
[/quote]

Oho sori, en tiennyt että tästä ollaan jo tehty keskusteluja. :D Mut joo on tosi hyvää! Suosittelen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parasta!

Vierailija
4/7 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:04"]Onko tällä suklaalla joku mainostiimi päässyt nettiin vai ihanko oikeasti 15 eri mammaa tekee aloituksen ostettuaan suklaata? Ei sillä, melkein toimii, koska tekisi mieli jo maistaa että onko se niin erikoista.
[/quote]

Nauroin tälle

Vierailija
5/7 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti Maraboulla on näppinsä pelissä ja tutkitaan av-palstan vaikutusta myyntiin. Ei varmasti ole sattumaa että levystä tehdään useita aloituksia, kun ei sitä ole edes mainostettu aktiivisesti (itse ainakaan en ole yhtään mainosta huopmannut ja yleensä olen silmät tarkkana mitä tulee suklaaseen).

Tämä on suosittu palsta oikeasti. Olisi naiivia kuvitella, että sitä ei ymmärrettäisi hyödyntää kohderyhmämarkkinoinnissa.

Vierailija
6/7 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseänikin epäilyttää näiden ketjujen todenmukaisuus, olen parin päivän sisällä törmännyt tähän hehkutukseen av:n lisäksi muuallakin netissä, suklaakin on ollut jo n. kuukauden kaupoissa.

Vierailija
7/7 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kerinnyt maistamaan edes sitä Fazerin pop corn -suklaatakaan, joten Jappit saavat vielä odottaa.