Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMK-insinööriksi hakevat! Miten olette valmistutunut kokeeseen?

Vierailija
27.05.2015 |

Tuntuu että olen tehnyt kauhean vähän :( olen vieläpä taipuvainen jännittämään ihan liikaa ja alisuoriutumaan testaustilanteissa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valmistuin jo 7 v sitten, mutta itse kertailin fysiikan ja matematiikan laskuja. Toka parhaat pisteet alalla :) Itse valmistuin bio- ja elintarviketekniikan insinööriksi, mutta nuo fysiikka ja matikka kuuluu insinöörin perusopintoihin, jotka on kaikille pakolliset (oli ainakin meidän AMKissa).

Yritä etsiä edellisten vuosien pääsykoetehtäviä ja tee niitä, saat vähän selkoa, mitä vaaditaan.

Tsemppiä!

Vierailija
2/9 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskellut omatoimisesti pitkää matikkaa ja laskenut vanhoja DI:n pääsykokeita ajatuksella "jos osaan nämä osaan varmasti myös AMK:n pääsykokeet"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan mitenkään. Tänään täytyy vähän päntätä fysiikan kaavoja.
Hain rakennusinsinööriksi.

Vierailija
4/9 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan en valmistautunut mitenkään. Jos noihin kokeisiin pitää lukea, niin sitten ei kuulu sinne kouluun.... Sähköpuolelta valmistunut.

Vierailija
5/9 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teroittamalla kynan ja varmistamalla, että laskukone on ladattu sekä koneen laturi tulee mukaan. Niin ja sitten, että aamuherätys toimii

Vierailija
6/9 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kokeeseen kaikille!

Vierailija
7/9 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla niistä kokeista on jo pari vuotta aikaa, mutta menin samoilla linjoilla kuin nro 6. Mulla oli lyhyt matikka, mutta silti koe tuntui suht helpolta ja olisin päässyt sisään. Tämä oli joku tekniikan ja liikenteen koulutus.

Vierailija
8/9 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä kokeissa matikka on niin perustasoa, ettei sitä kannata mitenkään erikseen lähteä kertailemaan. Fysiikan ja kemian osuudessa pitää muistaa muutama yksinkertainen kaava ulkoa, kun mitään kaavoja ei anneta kokeessa, mutta jos on lukiossa edes ne ekat kurssit jotenkin rämpinyt läpi (ja nehän on pakollisia joten kaikki tästä ovat suoriutuneet), niin hyvin pitäis mennä ilman kertaamistakin. :)

Vierailija
9/9 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2012 kokeeseen valmistauduin ryyppäämällä viikon ennen koetta. kynä, viivotin, laskin ja kaavakirja oli kokeessa mukana. pääsin AMK:n heittämällä sisään (aikuispuoli). Luokkakaveri pääsi kouluun kun kävi lähiviikon maanantaina kysymässä onko kaikki aloittaneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan