Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soveltuuko korkki tai linoleum vessan lattiamateriaaliksi?

Vierailija
19.05.2015 |

Vessassa on wc-pytty ja lavuaari, ei suihkua - eli vettä ei joudu lattialle kuin korkeintaan roiskeina. Vai mikä olisi hyvä materiaali, kun laattalattia on poissuljettu (vaatisi lattialämmityksen asentamisen, ja yritämme pärjätä vaan pienellä pintaremontilla seuraavat vuodet ennen putkiremppaa). 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linoleumia laittaisin. Kestää kyllä tuolla ja on lämmin, yoisin kuin se muovimatto.

Vierailija
2/5 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vielä sekin, että pontilliset linoleumlaatat saa siististi asennettua amatoorikin, muovimaton kanssa olen nähnyt vähemmänkin onnistuneita kokeiluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linoleum olisi itsellenikin mieluisa, ja mahdollista asentaa itse (siitä kokemusta). Pitää selvitellä vielä asiaa. ap

Vierailija
4/5 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on korkkilattia. Korkki ei ole kauhean veden kestävä, kestää nihkeällä pyyhintää eli ei oikein toimi paikassa, missä tulee vesiroiskeita. Lisäksi pinta on arka kulumaan ja siihen tulee helposti kolhuja. Teillä laittaisin muovimaton ja vaan listojen alle kiinni, niin helppo ottaa tulevaisuudessa pois.

Vierailija
5/5 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovimatto olisi varmasti helpoin - kun vaan löytäisi jonkin siedettävän näköisen kuosin. Vähän ajattelinkin, että korkki taitaa olla liian huokoista. Linoleumia minulla oli joskus aiemmin keittiössä, ja toimi siellä oikein hyvin, periaatteessa vessa ei olosuhteiltaan paljon eroa (on roiskevettä). Pitää vielä googletella muovimattomallistoja. Joku perus harmaa tai muu neutraali, mutta ei tunkkainen, väri sopisi parhaiten. Ei mitään lankkulattia- tai laattakopiota, vaan vaikka jotain pientä hituskuviota, jotta ihan joka roska ei erotu kuten täysin yhteneväiseltä väripinnalta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän