Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronarokotteesta käsi kipeäksi

Vierailija
24.01.2022 |

Onko kenelläkään tullut pitkäkestoista kipua käteen koronarokotteesta? Itse sain ensimmäisen rokotteen viime keväänä ja toisen kesällä. Molemmat eri käsivarteen. Molemmissa olkavarsissa on kipu edelleen, eikä näytä poistuvan edes ajan kanssa. Kipu sen verran voimakas että särkylääkettä on otettava ainaki kerta tai pari viikkoon yleensä yöllä. Löytyykö samanlaisia oireita muilta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ensimmäisestä tuli kovimmat eli n. päivän verran oli käsi kipeänä. Toisesta oli vähemmän arka ja kolmannesta ei tullut mitään oireita.

Vierailija
2/5 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sait eri käsivarsiin? Yleensä annetaan aina samaan, siihen jolla ei kirjoita.

Tällaista oiretta ei ole ilmoitettuna haittailmoituksissa joten jos et ole trolli niin hushus ilmoittelemaan. Taitaa kuitenkin vika olla jossain muussa, esim. niska/hartia jumissa joka säteilee käsivarteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut tuollaista oiretta eikä kenelläkään tutullanikaan. Sitä tulin myös kysymään että miksi ihmeessä sait eri käsivarsiin rokotteen. Se ei ole millään muotoa normaalia eli koko tarina hieman ihmetyttää 😏 Ei, käsivarren kipu ei ole syynä siihen että rokote annettaisiin toiseen käsivarteen.

Vierailija
4/5 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muita tuntemuksia kädessä kuin että pistoskohta aristi pari päivää. Näin kaikkien kolmen koronarokotuksen jälkeen.

Vierailija
5/5 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otatin sekä oikeaan että vasempaan käsivarteen piikin. Kolme olet saanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän