Mikä on paras dippi?
Kommentit (41)
taffelin 3 sipulia on erittäin hyvä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranch
Mun lemppari myös. Nykyään myydään maitohyllystä valmiina mutta se oli jostain syystä tosi pahanmakuinen. Eli kannattaa edelleen tehdä jauheesta ja kermaviilistä itse sekoittaen.
Miten se olikin niin pahaa?
Mun mielestä molemmat oli hyviä 😀
Vierailija kirjoitti:
Odota vain niin kohta joku besserwisser tulee kommentoimaan miten kaupan dippijauheet ovat lisäaineroskaa ja paras dippi tulee itse sekoittaen aidoista mausteista ja yrteistä.
Mä käytän valkosipulidippiä, jonka terästän aidolla valkosipulimurskalla. Molempien parhaat ominaisuudet.
Se on tämä Röllipeikon, dilipidappi dilipidappi dippidappi dippidappi daa...
Maistuu parhaiten holvikaaren alla nautittuna, kunhan on vaan muistanut sitä ennen jättää sen sian.
1prk Creme fraiche + 1prk kermaviili + 1rkl dijonsinappi + 1rkl ketsuppi + ½ pussia mitä vain valmista dippijauhetta
Taco-dippi ehdottomasti parasta, muita ei voi edes verrata tähän.
Vierailija kirjoitti:
1prk Creme fraiche + 1prk kermaviili + 1rkl dijonsinappi + 1rkl ketsuppi + ½ pussia mitä vain valmista dippijauhetta
Kuulostaa aika laimealta.
Kaikki muut valmiit dipit on hyviä paitsi estrellan blue cheese.
Muistatteko aikoinaan oli wasabi, ai kauhia :P en yhtään ihmettele miksei sitä ole enää, aivan kamalaa :DD
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko aikoinaan oli wasabi, ai kauhia :P en yhtään ihmettele miksei sitä ole enää, aivan kamalaa :DD
Oli kyse parhaasta dipistä, ei paskimmasta. Etkö ymmärrä lukemaasi?
Muutenkin ala-arvoisia kommentteja hyvänmielen dippiketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin ala-arvoisia kommentteja hyvänmielen dippiketjussa.
Kiitos vaan omasta hyvänmielen kommentistasi.
Paras ja terveellisin dippi tehdään renkailla tai nojapuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin ala-arvoisia kommentteja hyvänmielen dippiketjussa.Kiitos vaan omasta hyvänmielen kommentistasi.
Kiitoksia, yhteistä hyvää mieltähän tässä kaikkien luulisi tahtovan.
Ranch tietysti