Uskovatko vanhempasi että olet harrastanut seksiä vain avioliitossa?
Vaikka todellisuudessa olisit tehnyt myös avioliiton ulkopuolista?
Kommentit (21)
Luulevat edelleen neitsyeksi. Uskoivat, kun kerroin haikaran tuoneen lapset.
Enpä usko, tai sitten ovat todella tyhmiä. Kaksi lasta on enkä ole ollut koskaan naimisissa. Ehkä voisin kokeilla niille tuota haikara-juttua.
No ei tietenkään! Apua, mikä kysymys :DDDD
Joku kuvittelee vanhempien 2015 ajattelevan niin?
Äitini varmaan luulee, että harrastin seksiä vuotta aikaisemmin kuin oikeasti harrastin.
se osti kondomeja, mutta meni tosiaan se vuosi ennen kuin tarvitsimme niitä.
Tuskinpa vain. Esikoinen syntyi runsas vuosi ennen häitä. Enpä ole kyllä koskaan tullut miettineeksi, mitä vanhempani miettivät seksielämästäni.
Ei äitini uskoisi vaan hän tietää ettei mulla ole ollut muita naisia joiden kanssa olen tehnyt "sitä", paitsi vaimoni.
Uskovainen äitini ehkä uskoo. Tai ainakin toivoo.
Häh? Ei todellakaan. Pyysinhän itse kondomeja jo joskus teininä.
Vanhempani tietävät että olen edelleen neitsyt koska olen aseksuaali :D
Enpä ole minäkään koskaan moista edes uskotellut.
Ihme ois jos sellaista uskoisi, kun 2 lasta syntyi ennen avioliiton solmimista. :D tai ehkä tosiaan uskovat haikaroihin.. :P
Pakkohan tässä on olla neitsyt kun en ole ollut vielä avioliitossa. Mitä nyt lapsi jostakin ilmestyi.
Vanhempani varmasti luulevat että harrastin seksiä paljon aikaisemmin kuin mitä oikeasti. Isä tyrkytti kortsuja jo kun olin 15 ja meillä kävi paljon mun kaveripoikia kylässä kun olin teini, myös yökylässä. Menetin neitsyyteni kuitenkin vasta 21-vuotiaana miehelle, jonka kanssa menin myöhemmin naimisiin. Että näinkin päin voi olla. :)
Toivon, että vanhempani ajattelevat seksielämääni yhtä usein kuin minä heidän seksielämäänsä: en koskaan.
En usko että vanhemmat uskovat minun harrastaneen seksiä koskaan. Voihan olla että lapsemme ovat esimerkiksi naapurin Reinon siittämiä.
M53
En tiedä eikä mun seksittelyt kuulu heille millään tavalla. Kuvottava ajatuskin. En puhu vanhemmilleni seksistä enkä käy heidän kanssaan saunassa. Käytän myös aina pitkää hametta heillä etteivät nää alapäätäni.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 03:35"]
En tiedä eikä mun seksittelyt kuulu heille millään tavalla. Kuvottava ajatuskin. En puhu vanhemmilleni seksistä enkä käy heidän kanssaan saunassa. Käytän myös aina pitkää hametta heillä etteivät nää alapäätäni.
[/quote]yrittävätkö he tiirailla sitä hameen alta?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 03:38"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 03:35"]
[/quote]yrittävätkö he tiirailla sitä hameen alta?
[/quote]
Eivät. Sellaisiakin vanhempia löytyy kyllä, huomaathan sen tästäkin palstasta. Hyh.
"Tehnyt seksiä", aivan ihastuttava tapa ilmaista asia!