Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PARAS RIPPIJUHLATARJOILU?

Vierailija
26.05.2015 |

Mikä olisi teidän mielestä paras mahdollinen rippijuhlan ruokatarjoilu? Mitä ruoaksi, juomaksi, kahvipöytään?

Tätä aihetta on kyselty useaan kertaan, joten nyt saa keskustella!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipäkakkuja esim kala, liha, kasvis tai jotain suolaista piirakkaa, kinkkurullia, "hienompia" voileipiä, tai jotakin muuta mitä on helppo itse ottaa. Raikas juustokakku, perinteinen mansikkakakku. Keksejä, pullaa. Kahvia, mehua ja limsaa, joista voi myös tehdä jonkinlaisen alkoholittoman boolin marjojen ja hedelmien kanssa. Näin meidän suvussa on yleensä mennyt.

Vierailija
2/9 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää, tuli nälkä! Itsellä ei luovuutta keksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valmistin erilaisia salaatteja 4-5 erinlaista ja kylkeen patonkia!

Vierailija
4/9 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 23:28"]Minä valmistin erilaisia salaatteja 4-5 erinlaista ja kylkeen patonkia!
[/quote]

aika koomiselta näyttää varmaan kylessä törröttävät patongit... sun kylkeenkö ne laitetaan? Niten?

Vierailija
5/9 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä salaatteja?

Vierailija
6/9 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 23:24"]

Voileipäkakkuja esim kala, liha, kasvis tai jotain suolaista piirakkaa, kinkkurullia, "hienompia" voileipiä, tai jotakin muuta mitä on helppo itse ottaa. Raikas juustokakku, perinteinen mansikkakakku. Keksejä, pullaa. Kahvia, mehua ja limsaa, joista voi myös tehdä jonkinlaisen alkoholittoman boolin marjojen ja hedelmien kanssa. Näin meidän suvussa on yleensä mennyt.

[/quote]

Voileipäkakku on ihanaa:). Harmi kun ei ole mitään juhlia tänä vuonna. Voisin lähteä jonkun av- palstalaisen juhliin kuokkimaan? 

Vierailija
7/9 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli pääruoaksi: Salaattia, uusia perunoita, savukalaa, lihapullia, vaaleaa leipää lisäksi. Jälkkäriksi: mansikkakakkua, juustokakkua, pullaa, pikkuleipiä ja toffeepallukoita.

Vierailija
8/9 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomaksi oli vettä, mehua ja kahvia.

Vierailija
9/9 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 23:33"]Mitä salaatteja?
[/quote]
Perus vihersalaatti, tonnikala-perunasalaatti, marnoituja herkkusieniä, tomaatti-mozzarellasalaatti, savukalasalaatti sekä cuscussalaati

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme