"True love waits" -siveyssormus
Tytär haluaisi sellaisen, pitäisikö hankkia? Toisaalta kannatan hänen ajatustaan, mutta toisaalta nuo kampanjat tuntuvat hieman muovisilta.
Kommentit (8)
Mun mielestä ameriikkalaisten kiihkouskovaisten hömppää. Tosin onhan siinä ideaakin. En vaan ole koskaan kuullut, että kellään olisi Suomessa sellaista enkä ymmärrä, miksi sitä varten täytyisi hankkia sormus. Tuskin kovin moni ymmärtää sen ideaa täällä. Mutta jos se tekee tyttäresi onnelliseksi, niin ei kai siitä voi kamalasti haittaakaan olla.
Teinejä on helppo sitouttaa tuollaisiin juttuihin silloin kun asiat eivät vielä heitä kosketa. Mutta aika pian alkavat koskettaa ja sitoumukset unohtuu.
Voin minäkin allekirjoittaa lapun "en ikinä syö verenpainelääkettä". Tosin jos ja kun lääkäri minulle joskus sellaista määrää niin en paljon lappuja mieti.
Joo. Mun uskovainen kaveri (23v) moralisoi mua pitkästä parisuhteesta ja aviottomana elämistä ja kertoi odottavansa itse avioliittoon ennen kuin harrastaa seksiä. Hah, niin vissiin. Alkoi seurustella ja varmaanmeni alle viikko kun kehuskeli seksitaidoillaan :DD ei siihen paljoa vaadittu, ensimmäinen kiinnostusta osoittava mies kelpasi, siihen asti oli helppo puhua kun ei tiennyt mistä puhui :D
Täyttä amerikkalaista teinimeininkiä. Unohtuu hetkessä, kun annat asian vaan olla.
Ei kannata. Silloin jos sinä sen ostat niin tyttö kokee että on luvannut sen sinulle. Johtaa ongelmiin.
Pari tyttöä muistan jotka 90-luvulla allekirjoitti sellaisen lapun. Taisivat mennä sänkyyn molemmat ihan ensimmäisellä kerralla kun saivat mahdollisuuden. Tuohon touhuun lähtee mukaan vaan ne jotka eivät löydä poikaystävää jotta saavat todeta pihlajanmarjat happamiksi.
Ei se kauaa kiinnosta. Lentää nurkkaan kun löytyy parisuhde tai hemaiseva yhden yön hoito.