Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä nyt on. Purskahdin kaupassa itkuun

Vierailija
24.01.2022 |

Odotan esikoistani viikolla 38. Kaupassa oli ihan pieni vauva joka alkoi parkumaan. Mulle tuli ihan puskista kauhea tarve saada oma vauvani syliin halattavaksi ja sekunneissa silmistäni valui kyyneleet vuolaasti. Yritin niitä peitellä ja lähdin nopeasti kaupasta ulos. Pääsin autolle niin aivan lohduton itkuparku päällä. Tän kaiken laukaisi sen vastasyntyneen itku. Onko tää normaalia?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ole normaalia, joku jo sanoikin että aivosi valmistautuvat huolehtimaan avuttomasta vauvasta.

Serkkuni kertoi joskus joutuneensa ajamaan tien sivuun kun ei itkultaan nähnyt ajaa. Hän kuunteli lapselta autoon jäänyttä cd:tä josta soi Hyvää yötä viimeinen mammutti (Hevisaurus). Vaikeaa samaistua kun en ole koskaan ollut raskaana, mutta näitä tarinoita riittää kyllä.

Mä oon itkenyt tällekin!

T. Se Selänteestä itkenyt

Vierailija
22/22 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi helvetti.. naiset. Ja vielä kuvittelevat muuttavansa miesten käsitykset heistä, kun taso on tätä. Hysteriaa ja itkemistä turhasta.

Miten niin kuvittelevat? En minä ainakaan mitään kuvittele. Eikä ole mitään tarvetta muuttaa miesten käsityksiä mihinkään, mitä sitten lienevätkin. Minä olen nainen ja itken, jos itken. Liittyi se jotenkin sukupuoleeni tai ei. Todennäköisesti liittyy ja mitä sitten? Mieheksikö tässä pitäisi muuttua? Vedellä vastaantulijoita pataan, jos on paha olla? Oletko nainen, joka halveksuu sukupuolensa ominaisuuksia? Jos olet mies, niin pysyttele vaan miehissä, jos "akkojen turhat vollotukset" sinua häiritsee. Hysteria on hieno kokemus. Kokeile sinäkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi