Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

itkettää katsoa itteänsä....

Vierailija
26.05.2015 |

Mä olen niiiiiin vihainen itselleni siitä, että oon päästäny itteni tämmöiseen pullakuntoon. On hirveetä mennä peilin eteen varsinkin alasti/alusvaatteissa, kun krroppa on kuin pullataikinaa ja venymäarvet koristeena. Mä oon 170cm pitkä, ja painosta en tiedä en halua mennä vaalle mutta varmaan jotai 80-85kg (toivottavasti ei lähempänä 90kg), oon aina ollut hirveä herkkusuu, ja kerralla saattaa jopa mennä (tai meni) 300g sipsejä, 300g karkkeja, ja vielä suklaalevy päälle..... Raskausarpia on rinnoissa, vatsassa, reisissä, kyljissä, selässä jne. ollut jo noin 2-vuotta eikä hirveesti paremman näköisiä kuin sillon 2v sitten, ja lisää tulee (tosin joo, oon varmaan lihonnutkin koko ajan vähitellen....) en tykkää mennä suihkuun kun tänäänkin rupesin itkemään kun näin itteni, haluukohan kukaan mies koskaa tämmöstä naista.):

Aion tiputtaa semmoset 25kg, liikkumalla ja tietty syömällä oikein. Sanokaa nyt te viisaat elämää kokeneet mammat, onko mulla vielä mahis saada hyvän näköinen kroppa elämäntaparemontilla/laihdutuksella? Pieneneekö ne arvet laihduttamalla? Ei mua pienet valkoiset viirut haittaa, mutta nää selkeesti näkyvät punaiset kieletämättä haittaa...Voisihan tää pahempikin olla, mutta pakko sanoa, että harmittaa, kun muut mun ikäiset on hyvä-kroppaisia....

onneks on edes paksu tukka päässä ja nätit kasvot (tosin nekin olisivat paremman näköiset ilman extraa rasvakerrosta) Antakaa mulle pliis jotain toivoa!

T. 17v tyttö

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Minulle tuli venymisarpia noin 16-vuotiaana pituuskasvun takia kirjaimellisesti jokaiseen paikkaan mistä voi vaan venyä. Näyttäähän ne melko kamalilta, mutta ittelläni on nyt kahdessa vuodessa haalistuneet niin, että ainoastaan lähitarkastelulla näkyy :) Osa ihosta on vielä kyllä arpisen näköistä joistain kohdin, mutta siihen tuntuu auttavan tiheä rasvaaminen ja se, että juon paljon vettä (en tiedä onko tämä lumevaikutusta, sillä arvioijana vain minä peilin kautta :D). Tsemppiä laihdutukseen ja halusin nyt tällä kertoa että ne venymäarvet kyllä haalistuu ennen pitkää :)

N18

Vierailija
22/26 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 22:27"]

Ai oho, se olikin provo. t. nimim. "spottasin muutkin virheet"

[/quote]

spottaile vaan virheitä ihan rauhassa,ei oo provo! On huonosti spotattu xD

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti saat nätin kropan. Ihokin palautuu varmasti vielä hyvin venymisestä kun oot noin nuori.

Vierailija
24/26 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä keksiä joku mieluinen liikuntaharrastus itsellesi. Laihtuminen tapahtuu pääasiassa niitä syömisiä korjaamalla mutta liikunta on muuten hyväksi, ainakin mulla se on auttanu viihtymään omassa kropassani ja ehkä jopa kehittäny itsetuntoa muutenkin.

Vierailija
25/26 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt katsoisin totuutta rehellisesti silmiin ja menisin sinuna Ap vaa'alle, se arvioimasi 85kg voikin oikeasti olla yli 100kg.

Vierailija
26/26 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta valitus ja tee asialle jotain! !!! Kukaan muu ei voi laihduttaa puolestasi.