Missävaiheessa kannattaa kertoa treffikumppanille että on varattu?
Olen nyt tavannut 3 kertaa yhtä 24v yh-äitiä ja hän kehuu minua maastataivaaseen. Isä joka huolehtii lapsistaan ja vielä vieraankin lapsista, huomioonottava sängyssä jne. Hän kuvittelee että jo seurustellaan mutta minulle hän on pelkkä helppo pano josta haluan vakkarin. Hän ei tiedä että olen varattu. Missävaiheessa olis hyvä asiasta kertoa...? Mies 29v
Kommentit (16)
Mites olisi ihan jo ennen treffejä.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:19"]
Mites olisi ihan jo ennen treffejä.
[/quote]
Ei ku sillon olis jääny pillut saamatta mutta nyt kun hän on jo vähän ihastunut olis kai hyvä? Mies 29v
Tietääkö sun tyhmä tyttis että uitat sukuelintäsi vieraassa pesässä?
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:27"]
Tietääkö sun tyhmä tyttis että uitat sukuelintäsi vieraassa pesässä?
[/quote]
Ei hän ole tyhmä. Ei tietenkään tiedä salarakkaista...
Sen jälkeen, kun olet tarjonnut illallisen jossain McDonaldsia hienommassa raflassa ja antanut hänelle lahjaksi esimerkiksi kaula- tai rannekorun. Pari ruusuakaan ei olisi pahitteeksi, siinä vaiheessa yh ei millään viitsi laittaa mekkalaa päälle vaan ottaa toisen naisen roolinsa ilolla ja innolla vastaan.
PS: muista polvistua yh:n eteen kertoessasi siitä!
Yritä keksiä vähän parempia provoja, tää menee ihan hitsin tylsäksi. Ilmeisesti sulla ei oo tippaakaan mielikuvitusta.
Tarviiko kertoo ikinä, pahottaa vaan mielesä.
Mä kerron yleensä sitten vasta kun on pyllyäkin saanut.
M41
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:39"]
Sen jälkeen, kun olet tarjonnut illallisen jossain McDonaldsia hienommassa raflassa ja antanut hänelle lahjaksi esimerkiksi kaula- tai rannekorun. Pari ruusuakaan ei olisi pahitteeksi, siinä vaiheessa yh ei millään viitsi laittaa mekkalaa päälle vaan ottaa toisen naisen roolinsa ilolla ja innolla vastaan.
PS: muista polvistua yh:n eteen kertoessasi siitä!
[/quote]
Voisin kokeilla tuota. Kiitos vinkeistä. Niin ajattelinkin että ensin heruttaa ja sitten kertoa, hyviä kokemuksia edellisistäkin:) Mies 29v
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:43"]
Mä kerron yleensä sitten vasta kun on pyllyäkin saanut. M41
[/quote]
Pitikö monesti ensin ottaa suihin että sai? Oliko karvaperse?
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:43"]
Mä kerron yleensä sitten vasta kun on pyllyäkin saanut. M41
[/quote]
Pitikö monesti ensin ottaa suihin että sai? Oliko karvaperse?
Joka kerta on joutunut ottamaan suihin ja värkki on ollut joka kerta ajeltu.
M41
Jonne...sun mielikuvitus on yhtä kuiva kun sun mutsin etupylly oli kun sua tehtiin...
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 21:03"]
Jonne...sun mielikuvitus on yhtä kuiva kun sun mutsin etupylly oli kun sua tehtiin...
[/quote]
Mun mutsilla on takapylly. Mies 29v