Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peukutetaan KIUSALLISIA sosiaalisia tilanteita

Vierailija
24.01.2022 |

Katsotaan, mitkä ovat pahimpia.

Kommentit (496)

Vierailija
121/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hissillä liikkuminen on kyllä yhtä helvettiä. Mitenkään et voi varmistua siitä, etteikö joku tilaa "matkan varrelta" hissiä omaan kerrokseen. Ensin se molemminpuolinen hölmistys ovien avautuessa ja sen jälkeen vielä loppumatka hiljaisuuden vallitessa seiniä tuijotellen.

Vierailija
122/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaivautuneisuuden määrää, kun puolituttavan kanssa väkisin väännetyn small talkin jälkeen sanotte toisillenne heipat, ja lähdettekin kävelemään samaan suuntaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun joudut tilanteeseen, jossa pariskunta alkaa riidellä tai nälviä toisiaan kun olet esimerkiksi käymässä. Siinä sitten olet kuin et olisikaan ja koitat sulautua seiniin, ja mietit pitäisikö tästä nyt lähteä vai mitä sitä oikein tekisi.

Toinen oli, kun lapsena sanoit opettajaa vahingossa äidiksi tai isäksi. Ah sitä häpeän määrää :D

Voi tuo on niin yleistä! Minä hymyilen ja vastaan: -Mitä kulta?

Varsinkin ala-asteella melkein päivittäin kuulee äidittelyä tai isättelyä. Opettajan tehtävä on tehdä siitä ihan luonnollista ja kehua, kuinka hyvin te keskitytte tekemiseen, kun sanotte vahingossa noin ja olen iloinen, kun kutsutte minua noin tärkeillä nimillä.

Vierailija
124/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satut ihmettelemään jotain asiaa joka sattuu juuri koskemaan sitä kenen kanssa keskustelet. Ja suomalaiset yleisestiottaen eivät tietenkään osaa keventää keskustelua kun moka tapahtuu. Esimerkiksi luet uutisen ja naureskelet siinä mainituille ihmisille jotka jonottavat tuntikaupalla ämpäriä Tokmannilta. Vieressäsi on tietysti se Tokmannin ämpäri-ihminen, joka suhtautuu itseensä ja ämpäriinsä haudanvakavasti.

Vierailija
125/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun USA:n presidentti höpisee kameroiden edessä itsekseen "what a stupid son of a b*tch" tajuamatta että mikki on päällä.

Vierailija
126/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla kuulet lähellä suomalaisen seurueen juttelun ja oot sen takia ihan hiljaa miehesi kanssa, kun et halua paljastua heille suomalaiseksi.

Vierailija
127/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun työterveyshoitaja ehdottaa, että meillä olisi mahdollista antaa aika psykoterapeutille ja että totta kai se kannattaa katsoa. Sitten kun menet terapeutin vastaanotolle hän jotenkin istuu fleguna ja sanoo, että aloita vain. Siis mitä aloita?! Ja terapeutti on vain ihan hiljaa koko ajan. Tuo käynti oli erittäin kiusallinen ja harmittaa vieläkin jälkikäteen.

ps. kyllä joillain on todellakin helppo työ...

Minä myös yläasteikäisenä kävin tällaisen luona, ja jäikin vain yhteen kertaan. Muutenkin nuorena ahdistuneena, arkana oli tosi vaikea avautua ja tämä terapeutti vaan tuijotti mua tonninseteli-ilmeellä, eikä puhua pukahtanut. Jälkikäteen mietin, että eikö näitä yhtään kouluteta kohtaamaan eri ikäisiä ja erilaisia ihmisiä?

Vierailija
128/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut pahaa ihmisestä, joka on kuulolla selkäsi takana.

Työpaikalla oli nainen, jolla oli tapana puhua pahaa ihmisestä, jonka olikin tarkoitus kuulla tämä ikävä kommentti. Piikittelijä luotti siihen, ettei kohde kehtaisi alkaa riidellä asiasta. 

Vierailija
129/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun lenkillä käy niin, että joku toinen tulee takanasi melkein samaa vauhtia, ja sitten menee ohitse, mutta jonkun aikaa kävelette rinnakkain kuin olisitte yhdessä lenkillä.  

Etelänlomalla kerran rannalla viereen tuli aurinkoa ottamaan kaksi hyvin nuorta suomalaista tyttöä, jotka alkoi keskustella alapääkarvojensa ajeluista.  Oltiin miehen kanssa ihan hiljaa ja vain hymähdeltiin välillä toisillemme.  Ei nolattu tyttöjä alkamalla puhua mitään.

Vierailija
130/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun työkaveri alkaa pikkuhiljaa pyöristyä, mutta et tiedä, onko kyse lihomisesta vai raskaudesta. Kysyäkään ei voi, koska silloin on ihan varmasti vain lihonut.

Vierailija
131/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun työterveyshoitaja ehdottaa, että meillä olisi mahdollista antaa aika psykoterapeutille ja että totta kai se kannattaa katsoa. Sitten kun menet terapeutin vastaanotolle hän jotenkin istuu fleguna ja sanoo, että aloita vain. Siis mitä aloita?! Ja terapeutti on vain ihan hiljaa koko ajan. Tuo käynti oli erittäin kiusallinen ja harmittaa vieläkin jälkikäteen.

Mulle sattu tämmönen katatoninen tapaus kerran terapeutiksi. Nostin perseeni penkistä ja läksin ennen ajan täyttymistä ovesta ulos kun itsellä ei tarinaa enää riittänyt ja toinen ei sano sanaakaan.

Katatoninen?

Etkö tiedä, mitä tarkoittaa katatoninen? Sopii tuohon tilainteeseen oikein hyvin. Ja alkuperäiseen aiheeseen arvelisin että kyseessä on analyyttisen psykoterapian harjoittaja, ne on tollasia katatonisia pökkelöitä.

Milloin nämä sivistyssanat on saaneet noin ison paikan kielessä? Eikö tälle ole suomalaista vastiketta?

Jospa itse alkaisin selittämään asoita markkinointitermeillä , että imponeeraisin!

Vierailija
132/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ali tai ylipukeutunut tilaisuuden luonteeseen nähden.

Jaa mikä yhdyssana?

Vierailija
133/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla kuulet lähellä suomalaisen seurueen juttelun ja oot sen takia ihan hiljaa miehesi kanssa, kun et halua paljastua heille suomalaiseksi.

Muistan erään rikkaan suomenruotsalaisperheen , joka istui työpaikallani - hotellin baari. Puhuin heille suomea. Olivat nirppanokkia loukkaantuneita.

Kohta istuutui Teija Sopanen viereen ,ja ystävällisesti alkoi keskustelemaan minulle suomea.( Miten symppis hän olikaan). Ja tämä nyrppäperhe niin sointuvasti puhuivat suomea Teijalle naapuripöytään. 

Eli Herrskap och tjänstefolk

Vierailija
134/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hissillä liikkuminen on kyllä yhtä helvettiä. Mitenkään et voi varmistua siitä, etteikö joku tilaa "matkan varrelta" hissiä omaan kerrokseen. Ensin se molemminpuolinen hölmistys ovien avautuessa ja sen jälkeen vielä loppumatka hiljaisuuden vallitessa seiniä tuijotellen.

Nuo hissikohtaukset on huvittavia. Pakko kääntää selkä toiseen matkustajaan .Muuten tullaan liian tutuiksi.

Vierailija
135/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle sattu tämmönen katatoninen tapaus kerran terapeutiksi. Nostin perseeni penkistä ja läksin ennen ajan täyttymistä ovesta ulos kun itsellä ei tarinaa enää riittänyt ja toinen ei sano sanaakaan.

Katatoninen?

Etkö tiedä, mitä tarkoittaa katatoninen? Sopii tuohon tilainteeseen oikein hyvin. Ja alkuperäiseen aiheeseen arvelisin että kyseessä on analyyttisen psykoterapian harjoittaja, ne on tollasia katatonisia pökkelöitä.

Milloin nämä sivistyssanat on saaneet noin ison paikan kielessä? Eikö tälle ole suomalaista vastiketta?

Jospa itse alkaisin selittämään asoita markkinointitermeillä , että imponeeraisin!

Kirjoittaja vaikuttaa kovin ylemmyydentuntoiselta, kun kysyy etteikö me muka tiedetä mitä se tarkoittaa. Eikä edes selitä asiaa! Hah, hän siis IMPLIKOI että tuo sana olisi tuttu kaikille.

Vierailija
136/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulet että sinua tervehditään, mutta oikeasti sinun takanasi olevaa tervehditään.

Ääk! Mulle on åaro kertaa käynyt niin, että tuntematon tai puolituttu mies on käsittääkseni aloittanut jonkun silmäpelin ja yllättyneenä olen jotenkin hölmönä hymyillyt ja viljuttanut takaisin ja sit mun takaa onkin pyyhältänyt joku kaunotar upeana/miehen treffikumppani. Olen vaan rauhoitellut itseäni, ettei kukaan minua edes huomannut eikä välitä, kipin kapin kotiin...

Vierailija
137/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N38 kirjoitti:

Vessaäänet kylässä. Miksi vessanoven pitää olla jääkaapin vieressä ja kaveriporukka istuu siinä vieressä ruokapöydän ääressä. Itsellä ripuli, ja äänet senmukaiset, kuin joku trumpettisoolo. Vielä nolompaa se on kun on nainen. Miesystävän luona siis mennään vessaan keittiöstä. Omassa kodissa parempi järjestys, vessa "erillään" muista tiloista.

Aivan totta. Miten voikin joka arkkitehti tehtailla keittiön ruokapöydän viereen ( ainut sopiva paikka pöydälle keittiössä) ainoan WC n. Niin kiusallista. Päivällisen aikana kun kauan istuu käy yks ja toinen asioilla. Kamalaa.En unohda. 

Vierailija
138/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakas tuoksuinen tuhnu omassa työhuoneessa ja saat yllätysvieraita...Tai tyhjässä hississä, kunnes seuraavassa kerroksessa sisään astuu lisää väkeä.

Ollaan kyläilemässä ja vatsaa alkaa vääntämään. Menet vessaan ja yrität suoriutua äänettömästi. Sillain varovasti yrität, mutta lähtee sellainen pieru, että kaikki varmasti kuulevat...

Vierailija
139/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimakas tuoksuinen tuhnu omassa työhuoneessa ja saat yllätysvieraita...Tai tyhjässä hississä, kunnes seuraavassa kerroksessa sisään astuu lisää väkeä.

Ollaan kyläilemässä ja vatsaa alkaa vääntämään. Menet vessaan ja yrität suoriutua äänettömästi. Sillain varovasti yrität, mutta lähtee sellainen pieru, että kaikki varmasti kuulevat...

Kylässä kakatessa pönttö kannattaa akustoida paperilla. Kunhan ei yritä vetää vessasta liikaa tavaraa kerralla niin ei mene tukkoon.

Vierailija
140/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität maksaa ostoksesi bussikortilla tai se, kun olet julkisessa wc:ssä ja ovi ei olekaan mennyt lukkoon, vaikka mielestäsi laitoit...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan