Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peukutetaan KIUSALLISIA sosiaalisia tilanteita

Vierailija
24.01.2022 |

Katsotaan, mitkä ovat pahimpia.

Kommentit (496)

Vierailija
101/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introvertin painajainen: olet miesystävän kanssa liikkeellä ja hän päättää yhtäkkiä poiketa jonkun puolitutun kaverin luona, koska tämä on juuri ostanut jonkin hilapilavitkuttimen, mitä pitää mennä juuri nyt ihastelemaan. Miehet menevät autotalliiin ja puolituttu (siis miesystäväni puolituttu) sanoo minulle, että emäntä on tuolla sisällä, mee vaan sinne, pyydä keittämään kahvit. Emäntää et ole koskaan nähnytkään...

Joopa joo. Jos mumiset jotain ja jäät sinne autotalliin, olet kuin lapsi, joka ei uskalla jättää vanhempaansa vaan roikkuu hihassa kiinni ja seisot sitten hipihiljaa seinustalla. Ja pelkäät olevasi epäkohtelias kun et liikahdakaan taloon päin, vaikka kehotettiin. Ja toinen vaihtoehto...no sen toisen vaihtoehdon jälkeen löydät oman vierailusi täältä Törkeimmät vieraat -ketjusta 'ihme tapaus, tuli jonkun miehen kaverin kylkiäisinä, pamahti meille kesken kotitöiden ihan vieraaseen kotiin, änkytti jotain  kahvinkeitosta ja istui vaivaantuneena sohvalla eikä edes puhunut mitään, mitä edes änkesi meille...'

Eikä tarvitse olla edes pelkästään puolituttu. Ihan jäätäviä tilanteita syntyy joskus kyläillessä, kun toisilleen hyvinkin tutut ystävykset touhottavat omia juttujaan ja kuvittelevat, että heidän kumppaninsa tulevat tietenkin yhtä hyvin juttuun keskenään.

Vierailija
102/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Kadulla vastaan tullessa molemmat väistää toisiaan samalle puolelle,ja sit taas samalle jne :D

Eilen yhdellä kirppiksellä kävi tämä, käytävällä tuli vastaan joku, niin jouduin väistämään häntä samalle puolelle kuin eräs nuori tyttö, sitten kun käytävä oli vapaa, alkoi se törttöily että kumpikin meinasi väistää samalle puolelle, tyttöä meinasi naurattaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet vahingossa toisen sukupuolen vessaan.

Meillä ei töissä valitettavasti olekaan enää kuin sukupuolineutraaleja vessoja.

Vierailija
104/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerrot mieshuolesi meilissä kaverillesi ja meili lähtee vahingossa vuokranantajallesi. Tämä tarina on tosi.

Vierailija
105/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet esittäytymään uudelle ihmiselle ekaa kertaa tähän tyyliin:

-Moi! Mä oon Emma. Me ei ollakaan ennen tavattu, kukas sä oot?

-Itseasiassa kyllä ollaan, et vaan taida muistaa mua...

Itselläni on surkea kasvomuisti, ja tämä on käynyt NIIN MONTA KERTAA, että nykyisin vain teeskentelen tuntevani kaikki joka paikassa. Myöhemmin saatan sitten vaivihkaa kysyä mieheltä tai kaveriltani, että kukas tuo tyyppi olikaan.

Vierailija
106/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhut suomea ulkomailla seurueesi kesken, yleensä jotain typeriä juttuja ja kälätätte yhdessä. Totta kai se vieressä hiljaa oleva tyyppi on suomalainen, joka lopulta paljastaa ymmärtäneensä kaiken. 

Itse olen pari kertaa ollut tämä salakuuntelija ja on ollut todella nautinnollista aiheuttaa suomiryhmälle kiusallinen tilanne :D

Vierailija
107/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pienessä asunnossa kylässä kaverin luona ja pitää käydä vessassa. Kaikki äänet kuuluu oven toiselle puolelle, ja te kaikki tiedätte sen, mutta ette sano mitään. 

Vierailija
108/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot 'son of a b i t c h' kun mikki on päällä tai päästät raikuvan pierun kuninkaallisen läsnäollessa.

Vierailija
109/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet stalkkaamassa ihastustasi tai inhoamaasi tyyppiä IG:ssä ja vahingossa tykkäät hänen kuvastaan. Kiinni jääty!

Vierailija
110/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi uutenavuotena. Olin miehen kaverien luona, en tunne heitä kovin hyvin. istuttiin me seitsemisen henkeä ruokapöydän ääressä. Pieraisin vahingossa, onneksi hiljaisen ja hajuttoman, joten selvisin.

No mutta, sitten kun nousin ylös, vapautui se kaikki ilmeisesti jumiin jäänyt ilma sitten etukautta - naiset tiedätte mitä meinaan :))) Ei ollut edes musiikkia peittämässä, ja koska tämä tapahtui seisten, oli vieressäistujan naama suunnilleen siinä "oikealla korkeudella"

Vierailija
111/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulit kotiin koulusta, ja huomasit että menkat ovat alkaneet ja vaaleiden housujen takapuolella punainen läntti. Kauanko lie ollut, ketkähän nähneet?

Vierailija
112/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaat lahjaa, kun kaikki tuijottaa. Tuntuu, että ilme on aina tekohymy vaikka lahja olisikin mieluisa. 

Näet kaupassa tutun pitkästä aikaa. Juttelette hetken ja sanotte heipat, olis kiva nähdä taas paremmalla ajalla, palataan asiaan jne. Jatkat ostoksia ja törmäät samaan tuttuun monta kertaa kaupassa. Hymyilette hieman.

Vierailija
113/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet stalkkaamassa ihastustasi tai inhoamaasi tyyppiä IG:ssä ja vahingossa tykkäät hänen kuvastaan. Kiinni jääty!

Vielä jostain vuonna 2015 lisätystä. :D

Vierailija
114/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Normaalisti tämä maksaa paljon enemmän, mutta sinulle myyn tämän hintaan xx."

Mitä näihin kliseisiin myyntirepliikkeihin -- joita ei usko erkkikään -- voi edes vastata? Olin jo muutenkin ostamassa tuotetta.

Vierailija
115/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut pahaa ihmisestä, joka on kuulolla selkäsi takana.

Kannattaisi varmaan olla puhumatta pahaa kenestäkään.

Ei siinä ole mitään pahaa että puhuu toisista pahaa kyllä sillä minulla ainakin on oikeus puhua toisista mitä haluan vaikka he olisivat kuulemassa minulla on oikeus mielipiteisiini ja minä saan sanoa mitä minä itse haluan ja sanoa muistakin ihmisistä mitä haluan vaikka he kuulisivat.

Vierailija
116/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koulutuksessa, johon kuului työssäoppimisjakso. Menin viikonloppuna baariin ja humalapäissäni valehtelin viereen istahtaneelle miehelle olevani töissä paikassa, jonne oli tarkoitus hakea oppimaan.

Tuli maanantai ja aika mennä haastatteluun.. jokseenkin toivoin maan katoavan jalkojen alta kun kukas muu haastattelija oli kuin se baarissa viereen istahtanut mies - ihmekkö tuo, kun oli niin kovin kiinnostunut työstäni siellä baarissa jutellessa. Hän tuumasi, että "Eikös me tavattukin viikonlopuna?" Olin muka ihan ymmyrkäisenä ihmetyksestä ja sopersin jotain aivan samannäköisestä siskostani. En tiedä, voiko nolompaa tilannetta olla olemassakaan. Tätä ei voi edes kertoa hauskalla tavalla, koska tuo ei naurata vielä yli 20 vuoden jälkeenkään. Tollasta luulis tapahtuvan korkeintaan telkkarissa.

Vierailija
117/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatuminen kadulla esim liukkaalla kelillä.

Vierailija
118/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa naapurin kanssa yhtäaikaa rappuun tulo. Etenkin jos se ei ole sellainen moikkaustuttu

Vierailija
119/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun työterveyshoitaja ehdottaa, että meillä olisi mahdollista antaa aika psykoterapeutille ja että totta kai se kannattaa katsoa. Sitten kun menet terapeutin vastaanotolle hän jotenkin istuu fleguna ja sanoo, että aloita vain. Siis mitä aloita?! Ja terapeutti on vain ihan hiljaa koko ajan. Tuo käynti oli erittäin kiusallinen ja harmittaa vieläkin jälkikäteen.

ps. kyllä joillain on todellakin helppo työ...

Mulle sattu tämmönen katatoninen tapaus kerran terapeutiksi. Nostin perseeni penkistä ja läksin ennen ajan täyttymistä ovesta ulos kun itsellä ei tarinaa enää riittänyt ja toinen ei sano sanaakaan.

Katatoninen?

Etkö tiedä, mitä tarkoittaa katatoninen? Sopii tuohon tilainteeseen oikein hyvin. Ja alkuperäiseen aiheeseen arvelisin että kyseessä on analyyttisen psykoterapian harjoittaja, ne on tollasia katatonisia pökkelöitä.

Vierailija
120/496 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut pahaa ihmisestä, joka on kuulolla selkäsi takana.

Nuorempana kävi kerran näin. Onneksi kerrasta oppi. En enää puhu pskaa toisista.

Etpä vissiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi