Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peukutetaan KIUSALLISIA sosiaalisia tilanteita

Vierailija
24.01.2022 |

Katsotaan, mitkä ovat pahimpia.

Kommentit (496)

Vierailija
461/496 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienen kaupan pihalla avaat autosi ovet ja istahdat kuskin paikalle vain huomataksesi, että auto ei ole sinun. Kauempaa lähestyy auton oikea omistaja, joka on nähnyt tapahtuman.

Tuttava oli sopinut miehensä kanssa että puoliso tulee hakemaan häntä autolla töistä. Siinä tien vieressä on aina pitkä pätkä autoja parkissa jonossa, ja tämä kaveri juoksee tuttuun autoon, istuu kuskin viereen ja pieraisee pitkän pidättelyn jälkeen. Mutta sepä ei ollutkaan oman miehen auto vaikka samaa väriä ja merkkiä olikin, vaan ihan jonkun muun ja nyt kuski tuijottaa vieressä kummeksuen. Puolison auto ei mahtunut siihen ulko-oven lähelle, se on hieman kauempana odottamassa. 

Vierailija
462/496 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussiin puhumisen. Ensin toinen johdattelee toisen johonkin ja kun tämä vastaa naureskellen ja nyökyttelee tyyliin : joo kyllä, vastapuoli tokaisee jotain mistä toinen tajuaa, että puhui itsensä pussiin. ja hymy hyytyy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/496 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö 16v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut pahaa ihmisestä, joka on kuulolla selkäsi takana.

Kannattaisi varmaan olla puhumatta pahaa kenestäkään.

Ei siinä ole mitään pahaa että puhuu toisista pahaa kyllä sillä minulla ainakin on oikeus puhua toisista mitä haluan vaikka he olisivat kuulemassa minulla on oikeus mielipiteisiini ja minä saan sanoa mitä minä itse haluan ja sanoa muistakin ihmisistä mitä haluan vaikka he kuulisivat.

No siedätkös sitä että muut ihmiset kohtelisivat sinua tuolla tavalla, vai tuleeko sitten itku ja parku kun ei kestäkkään samaa käytöstä muilta. Kannattaa kohdella muita ihmisiä niinkuin haluaisit itseäsi kohdeltavan. Kukaan ei kunnioita tuollaista itsekästä minä minä-ihmistä. 

Vierailija
464/496 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yleisessä vessassa jossa on lavuaarit myös eriön puolella.

Peset kätesi siinä ja tulet ulos huomataksesi että monet pesevät käsiään vessan eteisessä. Pakko pestä uudestaan, ettei kukaan luule että lähdet vessasta pesemättä käsiä.

Vierailija
465/496 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pussiin puhumisen. Ensin toinen johdattelee toisen johonkin ja kun tämä vastaa naureskellen ja nyökyttelee tyyliin : joo kyllä, vastapuoli tokaisee jotain mistä toinen tajuaa, että puhui itsensä pussiin. ja hymy hyytyy. 

Vähän vastaava on tilanne se, kun et oikeasti jaksa kuunnella, vastailet vain jotain että joo, just niin ja nyökyttelet. Sitten toinen yllättäen heittääkin jonkun kysymyksen ja jäät kiinni.

Vierailija
466/496 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vaimoni kanssa nautimme perinteistä aamiaista hotellihuoneessamme kunnes siivoja pamahti paikalle, kyllä me nolostuimme.

Olemme vaimoni kanssa siis jo vuosia nauttineet aamupalan peräteitse. Aloitimme tavan kiivaan perätila kutinan takia ja se on ollut uskomatonta. Granola, maustamaton jogrutti (valio), peräteitse nautittuna. Ja suosittelisinpa aloittelijoille että vaipat on ehdottomat. Pysyy paketti tiiviimpänä eikä mene pökkystimet lunariin.

Granolan täytteistä kevättä!

-M68

Vierailija
467/496 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkakokous ja oon eläkkeellä mt-syistä. Tekis mieli valehdella jotain, vaikka sairauden laadusta. Ehkä en vain mene.

Vierailija
468/496 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtui 1990-luvulla, kun ensimmäiset vietnamilaiset olivat saapuneet Suomeen. Istuin kaikessa rauhassa bussissa, kun takana istuneet miehet alkoivat nimitella vietnamilaishuoraksi. Jatkon tiedätte. Supisuomalaisena nuorena naisena en osannut kuin jähmettyä, suvun geeneissä kun on vallitsevana mustat hiukset. Ja ei sukututkimuksessa ei ole ilmennyt sen kaukaisempia esivanhempia kuin siitä kokonaisuudesta, joka nyt tunnetaan Saksana.

Ohis. Ensimmäiset vietnamilaiset (ns. venepakolaiset) saapuivat Suomeen jo 1970-luvulla. Heitä oli sijoitettuna mm. meidän naapuritaloon pk-seudulla.

Vierailija
469/496 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun tiedät että toinen valehtelee ja sinun epäeduksi. Vitsailette asioista samalla tavalla ihan kun olet samaa mieltä ta luulet samoin asioista.

Kummatkin naureskelette hyvässä hengessä. Sitten sanot jotsin vaivihkaa, mikä saa sen toisen epäilemään tai tajuamaan, että tiedät enemmän mitä hän luulee ja et ollut ihan tosissasi. Toisen ilme muuttuu vakavaksi, eikä voi peitellä hämmennystään. 

Vierailija
470/496 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen koulukaveri kyseli festareilla että mitäs sä täällä teet, etkö olekaan vielä t*pp*nut itseäsi. Oli kiusallista kyllä kun toinen ei osaa yli 40 vuotiaana käyttäytyä.

Vierailija
471/496 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut juuri hirveässä flunssassa jonka jälkeen istuin täydessä bussissa matkalla töihin. Yhtäkkiä alkaa kurkkua kutittaa ja yskittää niin ettei tule loppua, vedet silmistä valuen ja nenä vuotaen koitat hädissään löytää laukusta nenäliinaa johon yskiä ja samalla tuntuu ettei saa henkeä.. Kyllä nolotti... 

Vierailija
472/496 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

peukutetaan?

Vierailija
473/496 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun töissä kuulet jostain sivusta tervehdyksen tai jonkun lausahduksen ja vastaat reippaasti. Sitten katsot tarkemmin ja huomaat että tämä toinen puhuukin puhelimeen. Se ei ole kukaan tuttu jolle voisit supattaa että hups, luulin et puhut mulle, hehheh, vaan joku ihan vieras jolle et ole ikinä puhunut. Ja se katsoo sinua sellaisella ilmeellä että; jätä minut ja perheeni rauhaan hullu!

Ja vaikka tietää että näin vai käydä kenelle tahansa, niin tulee sellainen olo että nyt se luulee että olen stalkkeri, joka kuvittelee olevansa parisuhteessa sen kanssa osallistumalla keskusteluihin jotka eivät kuulu minulle.

Vierailija
474/496 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talossa on muutama puhumaton asukas, jotka ovat kauhuissaan, kun joutuvat yhtäaikaa jonkun kanssa hissiin. Itselleni smalltalk ei ole ongelma. Yritän vältellä näitä henkilöitä, jotten aiheuttaisi heille ahdistusta.

Vierailija
475/496 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun olet marketissa ostoksilla puolison kanssa ja puhelet, että pitäisköhän ostaa kalaa kun ei ole pitkään aikaan ollut, ai niin sipulia unohtui ostaa.. ja huomaat, että puoliso on jäänyt tutkiskelemaan jotain tuotetta kymmenen metrin päähän ja tajuat puhuvasi itseksesi. Muut asiakkaat luulevat höperöksi itsensä kanssa keskustelevaa.

Vierailija
476/496 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun puhut toiselle ja huomaat, että suustasi lensi pieni sylkipisara toisen naamalle.

Pahempi toisinpäin !

Vierailija
477/496 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on erittäin kiusallista jos pahan puheen kohteeksi joutunut ihminen istuu vielä bussissa takanasi ja kuulee kaiken!

Vierailija
478/496 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Kadulla vastaan tullessa molemmat väistää toisiaan samalle puolelle,ja sit taas samalle jne :D

Minä olen mestari tuossa samaan suuntaan väistämisessä.

Oikenpuoleinen liikenne suomessa !

Vierailija
479/496 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkaat innoissaan julkisella paikalla tuttua joka onkin täysin tuntematon mutta saman näköinen !

Vierailija
480/496 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kaikkia pyydetään esittelemään itsensä ryhmässä ja jännität sitä niin paljon että adrenaliini nousee ja alkaa koko kroppa tärisemään ja kun oma vuoro tulee niin sanat tulee suusta todella takeltelevasti ja punastut ja hikoilet.

Tuttu tunne !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän