Peukutetaan KIUSALLISIA sosiaalisia tilanteita
Kommentit (496)
Kaupassa myyjä hyökkää ylipirteänä päälle "miten voin auttaa?" ja joudut mongertamaan "katselen vain"
Joudut ihmisten kiusan kohteeksi ja sua rääkätään psyykkisesti vihaiseksi.
Menet esittäytymään uudelle ihmiselle ekaa kertaa tähän tyyliin:
-Moi! Mä oon Emma. Me ei ollakaan ennen tavattu, kukas sä oot?
-Itseasiassa kyllä ollaan, et vaan taida muistaa mua...
Sinulla on kauheat ilmavaivat ja yrität helpottaa oloa hieman päästämällä hiljaisen suhahduksen. Sen sijaan sieltä tuleekin ihan nestemäistä tavaraa niin että housut kastuvat. Tämä tietysti julkisella paikalla.
Kun puhut toiselle ja huomaat, että suustasi lensi pieni sylkipisara toisen naamalle.
Vierailija kirjoitti:
Puhut pahaa ihmisestä, joka on kuulolla selkäsi takana.
Nuorempana kävi kerran näin. Onneksi kerrasta oppi. En enää puhu pskaa toisista.
Istuin bussin takapenkillä ja reppuni lensi pitkin käytävää kun tuli äkillinen töyssy ja se oli auki , kaikki tavarat lensi pitkin käytävää ja jouduin keräillä ne mm. siteet ja meikit, ja bussi oli ihmisiä täynnä. hävetti kauheesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana kävi kerran näin. Onneksi kerrasta oppi. En enää puhu pskaa toisista.
Totta. Parempi on kirjoitella nettiin kun on yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vieläpä, jos puhut pahaa kielellä, jota et usko hänen ymmärtävän, mutta jota hän kuitenkin ymmärtää.
Menet yleiseen vessaan, joka ei olekaan tyhjä.
Ekan korona-aallon alussa bussissa matkustaessa meni purkka väärään kurkkuun. Siitä yskimisestä ei meinannu tulla loppua ja kaikki muut matkustajat pelkäs mua ja katsoi inhoten kun naama punaisena yritin saada henkeä.
Esim. Kadulla vastaan tullessa molemmat väistää toisiaan samalle puolelle,ja sit taas samalle jne :D
Menet vahingossa toisen sukupuolen vessaan.
Luulet että sinua tervehditään, mutta oikeasti sinun takanasi olevaa tervehditään.
Joku tulee juttelemaan tuttavallisesti, ja itsekin tiedät että tuo on tuttu, mutta mistä, ja mikähän se nimikin mahtoi olla...
Vierailija kirjoitti:
Esim. Kadulla vastaan tullessa molemmat väistää toisiaan samalle puolelle,ja sit taas samalle jne :D
Minä olen mestari tuossa samaan suuntaan väistämisessä.
Luulet olevasi yksin kotona, jossain huoneessa tai muualla.
Kun et satu muistamaan jotain tiettyä oikeinkirjoitussääntöä (esim. kirjoitat yhdyssanan erikseen tai lisäät sydämeen toisen ämmän)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi varmaan olla puhumatta pahaa kenestäkään.