Pallit hiessä
Pesettekö miehet päivittäin vehkeitänne vai miksi lähes joka ukolla tuntuu olevan jotenkin limaiset ja haisevat pallit?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Kun on isot pallit ja iso löysänäkin, niin nivuset hikoo paljon. Pessyt siksikin joka ilta. Isoisä sanoi jo kum olin teini, että pitää pestä joka ilta, ettei tule hiertymiä jne. Oikeassa oli.
Onko kuinka iso? Olis kiva tavata, asun 014 alueella.
Itse nautin nuolla isännän hikisiä palleja. Siinä on jotain eläimellistä mikä minuun naisena vetoaa, työmiehen tuoksu. Siihen päälle raju, voimakas perspano niin olen sulaa vahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on isot pallit ja iso löysänäkin, niin nivuset hikoo paljon. Pessyt siksikin joka ilta. Isoisä sanoi jo kum olin teini, että pitää pestä joka ilta, ettei tule hiertymiä jne. Oikeassa oli.
Onko kuinka iso? Olis kiva tavata, asun 014 alueella.
Varattu vain vaimolle.
Naiset ei vaan enää tajua, että se on luonnon tapa saada naiset kiimaan kun haistavat pallihikeä. Ollaan niin sensitiivisiä että. Hyvä jos kikkeliäkään pilluun voi laittaa.
Jos leikkaat pallit sileiksi karvoista niin tuplahiki. Ne karvat pitää pallit ilmavina. Limaa ei kyllä pitäisi tulla palleihin, sit on joku sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Itse nautin nuolla isännän hikisiä palleja. Siinä on jotain eläimellistä mikä minuun naisena vetoaa, työmiehen tuoksu. Siihen päälle raju, voimakas perspano niin olen sulaa vahaa.
Haluaisin tavata sinut, ihana!
Vierailija kirjoitti:
Jos leikkaat pallit sileiksi karvoista niin tuplahiki. Ne karvat pitää pallit ilmavina. Limaa ei kyllä pitäisi tulla palleihin, sit on joku sairaus.
On muuten totta tämä. Ilman karvoja kassit liimautuu reisiin jne. Ihan hirveää, mutta juuri suihkusta tulleena pysyvät kuosissa jonkin aikaa jos ei pistä alkkareita jalkaan ja saavat roikkua vapaasti.
Nainen puhdistaa mut kielellään ja suullaan ja nauttii todellakin, että ei tuoksu pelkälle saippualle.
Vierailija kirjoitti:
Nainen puhdistaa mut kielellään ja suullaan ja nauttii todellakin, että ei tuoksu pelkälle saippualle.
Tuo tänä tiedostavien naisten aikakautena saattaa olla harvinaista. Oma vaimo tekee tuota ja ottaa perseestä suuhun ja nielee. Varmaan alapeukkuja tästäkin satelee.
Hyi, se hautuneiden pallien lemahdus kun eivät ole pesseet.
Tässä ketjussa ei naisten alapäästä kysytä, mutta luuletteko todellakin olevanne aina hajuttomia ja mauttomia? Suuseksiä kuitenkin vaaditte. Feministit taas uhoamassa, vaikka hiivaa on ja vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
typerys tuolla oo merkitysta vaan onko hoikka lönkisääri vai reidekäs jolla reisikosketuksissa ja ei tuuletu riippuu myös housujen tiukkuudesta hikoilusta ym
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tavata sinut, ihana!
Miehet oli sikoja joten muistakaa kumpi tällaisii oikeesti kirjoittelee
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa ei naisten alapäästä kysytä, mutta luuletteko todellakin olevanne aina hajuttomia ja mauttomia? Suuseksiä kuitenkin vaaditte. Feministit taas uhoamassa, vaikka hiivaa on ja vaikka mitä.
Silli mullakin alapäässä haisee, mutta pesen sen ennen seksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silli mullakin alapäässä haisee, mutta pesen sen ennen seksiä
Tuskin saat puhtaaksi täysin. MIes nuolee sinua silti? Silloin ei kannata valittaa pallihiestä. Vai onko kyseessä kaksoisstandardi.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, se hautuneiden pallien lemahdus kun eivät ole pesseet.
Miehen pallien ja munan kuuluu tuoksua hielle ja pissille. Se on kiihottavaa.
Savottamiesten pallit oli joka ilta puhtaita saunan jälkeen ottaa suuhun. Ihanaa!
M60
pesen 2x viikossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
typerys tuolla oo merkitysta vaan onko hoikka lönkisääri vai reidekäs jolla reisikosketuksissa ja ei tuuletu riippuu myös housujen tiukkuudesta hikoilusta ym
Kuka täällä on typerys? Näyttää nuo hikoaval, vaikka olen hoikka ja joudun aina istumaan jalat harallaan, ettei jää vehkeet väliin. Ei ole mitään väliä onko farkut vai collarit jalassa. Vaan eipä ikinä haisevat pallit, eikä vehje. Vaimokin voi ottaa huoletta suihin milloin haluaa, välillä ottaa ja välillä pyydän ottamaan jos on aamulla armo seisokki.
Vierailija kirjoitti:
pesen 2x viikossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka täällä on typerys? Näyttää nuo hikoaval, vaikka olen hoikka ja joudun aina istumaan jalat harallaan, ettei jää vehkeet väliin. Ei ole mitään väliä onko farkut vai collarit jalassa. Vaan eipä ikinä haisevat pallit, eikä vehje. Vaimokin voi ottaa huoletta suihin milloin haluaa, välillä ottaa ja välillä pyydän ottamaan jos on aamulla armo seisokki.
Imetkö myös hänen penistään?