Lue keskustelun säännöt.
Mitä tekisit jos voittaisit 50 000 euroa?
Kommentit (23)
Laittaisin 25k€ asuntolainan lyhentämiseen ja 25k€ osakkeisiin.
T. Tylsä ihminen
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ensin hakisin kaapin täyteen ruokaa, sitten maksaisin laskut pois ja osan asuntolainaa. Osan vois laittaa säästöön..
Vaihtaisin auton uudempaan. Palkkaisin raksafirman viimeistelemään talon vielä keskeneräiset rakennustyöt. Ostaisin asuntoauton. Loput laittaisin säästöön.