Itsetyydytysvinkit
antakaa jotain itsetyydytysvinkkejä, joilla itse saatte nopsan orkun :) Mieluiten klitoristyydytysvinnkejä ;)
Kommentit (13)
Voin tulla tyydyttämään sut mun kyrvällä ja kielellä. Varmasti saat kunnon orkut ;).
Nahkaa eteen, nahkaa taakse. Samalla kuvittelee av-mamman hiekkaista pinpulia niin ai ai!
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 11:15"]Voin tulla tyydyttämään sut mun kyrvällä ja kielellä. Varmasti saat kunnon orkut ;).
[/quote]
Pidä se pikku-pili housuissa niin ei tule kellekään paha mieli.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:55"]
Sähköhammasharja
[/quote]
Tämä on oikeasti hyvä. Tässä ei siis toki sillä harjapäällä tyydytetä vaan se harjaosa laitetaan se harjaton puoli klitoriksen hupun päälle, ja laite päälle. Mulla kestää vain noin 20 sekuntia niin orgasmi tulee aina satavarmasti.
Vibraattori. Mulla on sellainen huulipunan mallinen, ihan huippu! Käsipelillä orgasmissa kestää välillä jopa tunti, mutta tolla kestää minuutti :D Olin onnesta soikeana kun ekaa kertaa kokeilin. Tilasin netistä, olisiko ollut huippukiva tai kaalimato. Oli sellainen tarjous että uusi asiakas sai postimaksun hinnalla tilata yhden tuotteen.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 11:17"]
Nahkaa eteen, nahkaa taakse. Samalla kuvittelee av-mamman hiekkaista pinpulia niin ai ai!
[/quote]
Ai ai, neljä uutta hiekkapinppiä runkkumatskuiksi taas, kyllä on helppoa miehen elämä.
Sähköhammasharja