Käsityöihmiset ideointiapua kaivataan!
Hain käsityönopettajaksi ja nyt pitäisi valmistaa " toimiva tekstiilimateriaaleista tehty tuote, josta sinulle on hyötyä käsityötieteen opiskelussa". Pää lyö aika tyhjää, olisiko teillä jotain edes pientä ideaa/vinkkiä??
Tiedän tiedän, haen kouluun ja minun pitäisi itse keksiä tuotteeni, mutta kai sitä saa ideoita kysyä?
Kommentit (25)
Nuppineulatyyny, säilytysjuttuja muulle kamalle. Malllinukke
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 23:54"]Minne yliopistoon haet? Helsingin yliopistossa soveltuvuuskoe on kahden viikon kuluttua, jonne ennakkotehtävä pitää viedä mukana. Ennakkotehtävän aihe on julkaistu jo kaksi kuukautta sitten, Jos haet Helsinkiin, niin se että olet jättänyt tehtävän viime tippaan etkä itse edes keksi sen aihetta laittaa miettimään oletko motivoitunut hakemaan koulutukseen ja miten selviäisit niistä itsenäisesti.
[/quote]
En hakenut helsinkiin.. Saatiin ohje viime viikolla (tai varmuus että pääsen kouluun) ja valmista pitää olla kesäkuun alkupäivinä.. Ja muut pääsykokeet vielä tässä samassa syssyssä, ei vaan pysty kaikkeen :/
-ap
Tee sellainen reppu, joka aukeaa tasaiseksi vetskarin aukaisemalla. Ompelet siihen sisäseinälle taskuja ja lenksuja, mihin saat kaikki työvälineet kiinni. Käytä muovia, että taskuihin näkee sisälle. Taaempaan osastoon voit tehdä mapin kokoisen tilan, tai jonkun muun idearikkaamman säilytysmuodon kaavoja ja muita papereita varten.
Neulo se reppu! Paksuista kangassuikaleista vaikka. Tulee hieno!