Miestä vituttaa, kun ihailen joka päivä vihkisormustani
Löysin unelmieni sormuksen, enkä voi olla tuijottelematta sitä ihaillen. Miestä sen sijaan vituttaa, kun tuijottelen sormusta intensiivisesti. Teen sitä myös silloin, vaikka mies ei ole paikalla.
Kommentit (11)
Ihailetko sitä siis sormessasi? Vai onko se jossain kaapissa odottamassa vasta tulevia häitä?
Odottelee rasiassa. Minä valitsin sormuksen ja maksoin sen itse. -ap
Onko tässä pointtina se että sua ei ole edes ikinä kosittu /häistä ei oo puhuttu ja menit ostamaan ns. Valmiiksi sormuksen? Vai kiukuttaako miestä kenties se että veit ns. "Hänen työnsä" ....
Ei. Mies ei olisi ostanut koko sormusta. Mennään naimisiin tässä aika piakkoin. -ap
Ihailusi sisältää rivien välissä syytöksen miestäsi kohtaan: Mies tulkitsee, että syytät häntä siitä, ettei hän ostanut sormusta perinteisen roolinsa mukaisesti. Mies kokee siis käytöksesi piilovittuiluna, joka on nalkutuksen häijyin muoto. Jos jatkat tuollaista käytöstä, niin ukkos lähtee.
Nautit miehesi kiusaamisesta? Sadisti! Pervo aloitus liitollenne.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:42"]Odottelee rasiassa. Minä valitsin sormuksen ja maksoin sen itse. -ap
[/quote]
No se tuli siinä! Sinä oot maksanu oman sormuksen, totta kai se ottaa miestäs aivoon. Voi ol et olis halunnu pystyy itse ostaa sen sulle tai sit se häne mielest väärä
Kysypä mieheltä, mitä hän ajattelee. :)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:27"]Ei. Mies ei olisi ostanut koko sormusta. Mennään naimisiin tässä aika piakkoin. -ap
[/quote]
Teillähän hyvin alkaa liitto.Miksi haluat naimisiin miehen kanssa, joka ei edes vihkisormusta halua ostaa?
Mies osti sinulle sormuksen ja nyt ihmettelee kun pidät siitä?!