Olen aivan loppu deittailuun!
Viime viikolla kävin 3 treffeillä 3 eri miehen kanssa (näistä 2 oli ensitreffit).
Sitä edellisellä viikolla oli kahdet treffit.
Viime viikolla oli myös univelkaa ja olo perjantaina oli kuin jyrän alle jääneellä. Lauantaina olin aivan sekaisin, pelkästä väsymyksestä siis. Kuin olisin ollut kännissä. En jaksa enää tavata uusia ihmisiä! Tuntuu, että en ole vieläkään aivan palautunut. Olen hyvin introvertti luonne muutenkin ja rasitun sosiaalisista tilanteista.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsispä edes kerran elämässään treffeille :(. M35
Vauva-palstailu ei edistä asiaa millään tavalla.
Eikös se ole hyvä käydä tutustumassa muiden ihmisten näkökulmiin. Ja täältähän niitä löytyy.
En tajua miksi joku ajattelee että noin pitää tai on hyvä deittailla.
Pidä taukoa. Jos on negatiivinen fiilis jo treffeille lähtiessä niin eihän siitä mitään tule. Introvertillä on toki hankalampaa, mutta mun mielestä pitäisi olla edes joku perus mielenkiinto toista kohtaan ihan ihmisenä. Jos toinen on vaan joku joka veis yksinäisyyden pois ja toisi rakkauden elämään niin on liian epätoivoista ja tarvitsevaa tuo deittailu.
Vierailija kirjoitti:
Itse lopetan naisen tapailun heti ensi merkeistä että pyörittää montaa miestä
Täysin samaa mieltä. Niiden sarjadeittailijoiden kanssa menee vain aika hukkaan eikä ne ole sen arvoisia että niiden kanssa kannattaa uhrata aikaansa yhtään sekuntia. Jotenkin epävakaita ihmisiä. Nyt ja tulevaisuudessa, eikä ne siitä muuksi muutu.
Kannattaa tehdä esiseulonta huolellisemmin, niin ei tarvitse jatkuvasti turhilla treffeillä ravata.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tehdä esiseulonta huolellisemmin, niin ei tarvitse jatkuvasti turhilla treffeillä ravata.
Valitettavasti ns kemiat kohtaa livenä, ei tekstissä. Pitkällinen viestittely antaa liian usein aivan väärän kuvan henkilöstä. Ja aika moni varoo sanomasta negatiivisia asioita itsestään viesteissä. Ärsyttävät maneerit ja puhetapa jne tulee esiin vain naamatusten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo se realismia ja selkeät tasot, millä pelata kentällä.
Siihen on yksi helppo ratkaisu: lopeta deittailu. Itsekin väsyin, turhauduin ja lopulta lopetin, vaikken edes deittaillut noin paljon ja aina yksi kerrallaan. Oli hyvä päätös.
Minä lopetin deittailun vuonna 2018 ja en ole sen jälkeen palannut Tinderiin. Vieläkin tuntuu hyvältä Tinderistä poistuminen, mutta toki kumppanin puute tekee pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuollaisen sarjatreffailijan edes huolisi? Kamala piirre ihmisessä, että ei osaa keskittyä ihmiseen vaan on jo matkalla seuraavan luo.
Varmasti monikin. Eivätköhän nämä sarjadeittailijat ole usein just niitä suosituimpia, joilla on valinnanvaraa liiaksi saakka. Siksi deittailevatkin urakalla eivätkä pysähdy kenenkään kohdalle, kun tietävät että uusia löytyy aina ja seuraava voi olla aina parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mammoja se näyttää kuitenkin auttavan kun sunnilleen joka toisella 50v+ tädillä täällä kuulemma on parikymppisiä bräd pittejä ja robineita jonossa.
Ymmärrän. Deittailu on perseestä. Mä oon ihan kyllästynyt mun avioliittoon.
Vierailija kirjoitti:
Minä lopetin deittailun vuonna 2018 ja en ole sen jälkeen palannut Tinderiin. Vieläkin tuntuu hyvältä Tinderistä poistuminen, mutta toki kumppanin puute tekee pahaa.
Nauti. Kun sitten tapaat jonkun se jaksaa olla 2 vuotta Ihana kunnes siitä tulee henkisesti pahoinpitelevä pässi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauti. Kun sitten tapaat jonkun se jaksaa olla 2 vuotta Ihana kunnes siitä tulee henkisesti pahoinpitelevä pässi.
Ilman Tinderiä ei tässä iässä enää kumppaneita juuri tapaa. Ikää alkaa olla lähelle 40 v ja vielä mies olen.
Aloituksen alapeukuttajista päätellen tällä palstalla käy todella häiriintynyttä väkeä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muuttua rumaksi ja alemman statuksen mieheksi. Ei voi palaa loppuun deittailuun, kun maksimissaan pääsee kaksille treffeille vuodessa.
Itse en pidä itseäni rumana, mutta olen kiltin näköinen, ja se jos mikä on naiselle turnoff. Oman kokemukseni mukaan, jos pääsen naisen kanssa treffeille, on taattua, että kohta seurustelemme, vaikka olenkin ns. rotta. Pääsen kyllä hieman useammin treffeille kuin kahdesti vuodessa, ehkä yhdesti kolmessa kuukaudessa :D mutta ne harvat ovatkin olleet satimessa heti tapaamisen jälkeen, joten sinkkuna ei tarvitse räplätä. Rumana tai lempeän näköisenäkin miehenä luonteella voi kompensoida paljon.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen eronnut, ja tämä deittailukultturi alkaa jo pikkuhiljaa sen verran jurppia, että pohdin jo exän takaisin ottamista. Raskasta tutustua ihan uuteen ihmiseen ja käydä ne samat jutut läpi uudestaan toisen ihmisen kanssa, jotka on jo käyty monesti aikaisemmin, nuorempana ei ongelmia niinkään ollut. Lisäksi sen tutun ja turvallisen kanssa asiat sujuu niin huolettomasti, ei tarvitse hävetä pikku vikojaan ja selitellä tapojaan, silti en kyllä aio palata exän kanssa, vaikka vähän mieli tekisi.
Elävä esimerkki miksi nettideittailu ei toimi, panostakaa laatuun määrän sijasta ja opetelkaa olemaan välillä myös yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen eronnut, ja tämä deittailukultturi alkaa jo pikkuhiljaa sen verran jurppia, että pohdin jo exän takaisin ottamista. Raskasta tutustua ihan uuteen ihmiseen ja käydä ne samat jutut läpi uudestaan toisen ihmisen kanssa, jotka on jo käyty monesti aikaisemmin, nuorempana ei ongelmia niinkään ollut. Lisäksi sen tutun ja turvallisen kanssa asiat sujuu niin huolettomasti, ei tarvitse hävetä pikku vikojaan ja selitellä tapojaan, silti en kyllä aio palata exän kanssa, vaikka vähän mieli tekisi.
Oliko sulla ajatus, että heivaat eksän ja käyt noin vain poimimassa paremman?
Kuka tuollaisen sarjatreffailijan edes huolisi? Kamala piirre ihmisessä, että ei osaa keskittyä ihmiseen vaan on jo matkalla seuraavan luo.