Danny tämän päivän haastattelussa "Olen hetero ja olen kiinnostunut vain naisista". Miksi hän sanoi noin?
Kommentit (31)
Koskaan oikein mikään naistenmies ollut ja naisetkin sitten lähinnä hamunneet miehen kuuluisuus asemaa ja varallisuutta?
Onko tuo nyt sitten sen kummallisempaa kuin kertoa olevansa homo ja olevansa kiinnostunut samasta sukupuolesta. Jos seksuaalista suuntautumistaan haluaa avata, niin ihan samahan se on kertoa olevansa homo, hetero, bi tai jotain muuta.
Miksi ihmeessä se, että kertoo olevansa hetero tarkoittaisi automaattisesti jotain homofobiaa? Ei pelkästään se, että kertoo olevansa jotakin, ole merkki siitä että on jokin fobia tai ennakkoluuloja muunlaisia suuntautumisia kohtaan.
Joku oli haukkunut sitä h*moksi vauvapalstalla
Hän sanoi noin siksi, koska se on normaalia ja normaliteetti jokaiselle päästään terveelle ihmiselle.
Siksi. Niin yksinkertaista se vain on.
Jos Erika ja Helmi ovatkin muunsukupuolisia, eivät vain ole ulkona kaapista.
Vierailija kirjoitti:
Ip-lehdessä luki tämä.[/quo
Ehkäpä häneltä kysyttiin. Jätettiin vain se kysymys kirjoittamatta näkyviin. Ihan tyypillinen ip-lehden tapa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran aiemminkin nähnyt häneltä vastaavanlaisen kommentin. Vaikea kuvitella vaikka jonkun Kirkan suuhun tuollaista kommenttia haastattelussa.
Vaan jotain muuta.
Ei ole koskaan tullut edes sellaista kuvaa, että miehissä joku kiinnostaisi. Tai epäilisi sitä.
Vierailija kirjoitti:
On jo höperö, luulee olevansa kaikkien seksijumala.
😂😂
Oho! Loukkaus kansanryhmää kohtaan.
En ihmettele, jos Dannya on miehetkin lähestyneet. Siksi antaa lausunnon ettei kannata yrittää.