Danny tämän päivän haastattelussa "Olen hetero ja olen kiinnostunut vain naisista". Miksi hän sanoi noin?
Kommentit (31)
Oisko joku Boelius tyrkyttänyt itteensä sille.
On jo höperö, luulee olevansa kaikkien seksijumala.
Olen kerran aiemminkin nähnyt häneltä vastaavanlaisen kommentin. Vaikea kuvitella vaikka jonkun Kirkan suuhun tuollaista kommenttia haastattelussa.
Bugi softassa, korjattu jo ja nyt pitäis toimia normaalisti.
Erika ei ole hetero vaan bi. Ehkä asia on nyt ollut taas Dannyn mielenpäällä, kun on Erikaa nähnyt enemmän. Kenties Erika on selittänyt omaa ajatusmaailmaansa gender-janalla, ja ehdottanut, että ehkä Dannykin on jossain siinä välissä. No, ei vissiin sitten ole. Tuli sitten sanottua se toimittajallekin.
Ei halua enää paneskella sukupuoltaan vaihtaneiden ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran aiemminkin nähnyt häneltä vastaavanlaisen kommentin. Vaikea kuvitella vaikka jonkun Kirkan suuhun tuollaista kommenttia haastattelussa.
jos kirka on ollut dannyn suussa.
Vierailija kirjoitti:
Erika ei ole hetero vaan bi. Ehkä asia on nyt ollut taas Dannyn mielenpäällä, kun on Erikaa nähnyt enemmän. Kenties Erika on selittänyt omaa ajatusmaailmaansa gender-janalla, ja ehdottanut, että ehkä Dannykin on jossain siinä välissä. No, ei vissiin sitten ole. Tuli sitten sanottua se toimittajallekin.
Olisiko tuo muuten syy Erikan ja Dannyn eroon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos kirka on ollut dannyn suussa.
Nyt poikki.Lopeta herjaus.
D on selvä narsisti ja narsisteilla on aina ihmeellisiä homofoobisia lausahduksia. He yrittävät kieltää homoutensa. Ovat luonnollisesti homoja, koska maailman ainoa ja suurin rakkaus on narsisti itse = samaa sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Bugi softassa, korjattu jo ja nyt pitäis toimia normaalisti.
Niin taitaa olla. Dannyn ei kuulu puhua tuollaisia. Sama jos Spede olisi alkanut korostaa tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Oisko joku Boelius tyrkyttänyt itteensä sille.
Tämän kuvion haluaisin kyllä nähdä ja lukea jostain. 😄
Tokavikan kuvan yläpuolella sanoo sen.
Vierailija kirjoitti:
Tarkalleen ottaen sanoo: "Olen vain heteromies, että minulle kelpaa vain naiset".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkalleen ottaen sanoo: "Olen vain heteromies, että minulle kelpaa vain naiset".
Mitäs vähättelyä tuo "vain" on?! Joko woke on iskenyt jopa Dannyn ajatusmaailmaan??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs vähättelyä tuo "vain" on?! Joko woke on iskenyt jopa Dannyn ajatusmaailmaan??
Luulen, että se ei ole vähättelyä, vaan hän tarkoittaa, että hänelle kelpaa nimenomaan VAIN naiset, että hän on AINOASTAAN heteromies.
Ip-lehdessä luki tämä.