Tunnetko yhtään fiksua tupakoijaa?
Minä en, koska sellaista ei ole olemassa. Yksikään fiksu ihminen ei tupakoi.
Kommentit (25)
En, mutta siinähän alapeukutatte, röökimammat.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:19"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:14"]En tunne. Pidän tupakoitsijoita hieman jälkeenjääneinä. Ihmisiä, jotka eivät ole empaattisia eivätkä osaa ottaa muita ihmisiä huomioon. He ovat sellaisia minäminäminä-ihmisiä pahimmillaan. [/quote] Aha. Tämäs varsinainen syväanalyysi tupakoitsijoista. Onneksi yksikään äiti-ihminen ei ole "minäminäminämunlapsimunlapsimunlapsi"-ihminen. Aina tungetaan joka paikkaan eteen "Ku siis mul on nää lapset"-asenteella. Milloin jonossa pitäs ohi päästä kun "on nää lapset" tai millon vaaditaan erityiskohtelua niin työpaikalla kuin muuallakin kun "mul on siis niinku nää lapset". Niin kauan kun on kuvailemiani äitejä tässä maailmassa niin niin kauan mäkin vedän tupakkia. Jälkeenjääny sun silmissäs tai en, kyllä mä tiedän itteni sinua paremmin. ;) Ja jälkeenjäänyt en todellakaan ole.
[/quote]
Katos, pieni tupakoitsijaparka otti nokkiinsa... :D FYI, olen vapaaehtoisesti lapseton, joten meni vähän ontuen ohi tuo kakarajuttu. Olen niistä - ja niiden äideistä - täsmälleen samaa mieltä sinun kanssasi. Vahinko, että muuten olet mieleltäsi kypsymätön (=olet tupakka-addikti).
13
[/quote]
Ja sä et ole henkisesti jälkeen jääny juttujesi perusteella? Uskokoon ken tahtoo, totuude näkee sun teksteistäs. ;)
Tunnen, mutta kaikki todella fiksut ovat jossain vaiheessa lopettaneet.