Käytän maskia kaupassa koska:
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Käytän maskia koska pelkään kauheasti koronaa sillä olen läski ja harrastukseni ovat kirjaston kirjat ja kutominen.
Nyt Jonne tekemään heti läksyjä, ettet jää taas luokallesi!
Vierailija kirjoitti:
Miten tyhmä täytyy olla että tekee asioita koska ”kauppias” eli markkinointiosasto niin toivoo 🤣
Miksi mielestäsi on tyhmää kunnioittaa myymälän esittämää toivetta jos kyseisessä myymälässä haluaa asioida? Minusta se on kohteliasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun tämä alkoi ja aloin käyttämään maskia ja olin aina ainoa jolla oli maski vaikka siitä oli jo jonkin asteinen suositus. Kaikki katsoi kuin spitaalista ja se oli melko kauheaa koska huomion keskipisteenä oleminen ei ole minun juttuni. Menin tässä yksi ehtoo kauppaan ja huomasin että maskipaketti olikin tyhjä. Menin sitten ilman ja ihmiset katsoi todella vihaisesti.
Mäkin pidin maskia alusta asti ja vähäänkään ei kiinnostanut mitä muut siitä ajatteli. Kaupassa käynti ei ole mikään sosiaalinen tapahtuma, joten katsokoon vaikka kuinka vihaisesti EVVK.
Käsittämätön porukkaa. Miksi edellisen kirjoittajan pitäisi välittää muiden reaktioista, kun on kerran pitänyt maskia pandemian alusta saakka? Mitä helvettiä se kenellekkään kuuluu vaikka se pitäisi maskiaan vaikka nukkuessaan
//eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tyhmä täytyy olla että tekee asioita koska ”kauppias” eli markkinointiosasto niin toivoo 🤣
Miksi mielestäsi on tyhmää kunnioittaa myymälän esittämää toivetta jos kyseisessä myymälässä haluaa asioida? Minusta se on kohteliasta.
Kuulut jonnekin 1800-luvulle ”kunnioituksinesi”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun tämä alkoi ja aloin käyttämään maskia ja olin aina ainoa jolla oli maski vaikka siitä oli jo jonkin asteinen suositus. Kaikki katsoi kuin spitaalista ja se oli melko kauheaa koska huomion keskipisteenä oleminen ei ole minun juttuni. Menin tässä yksi ehtoo kauppaan ja huomasin että maskipaketti olikin tyhjä. Menin sitten ilman ja ihmiset katsoi todella vihaisesti.
Mäkin pidin maskia alusta asti ja vähäänkään ei kiinnostanut mitä muut siitä ajatteli. Kaupassa käynti ei ole mikään sosiaalinen tapahtuma, joten katsokoon vaikka kuinka vihaisesti EVVK.
Käsittämätön porukkaa. Miksi edellisen kirjoittajan pitäisi välittää muiden reaktioista, kun on kerran pitänyt maskia pandemian alusta saakka? Mitä helvettiä se kenellekkään kuuluu vaikka se pitäisi maskiaan vaikka nukkuessaan
//eri
Ihmiset luulee, että niiden mielipide on jotenkin tärkeä ja järkytys on aina yhtä suuri kun ne huomaa, että toinen ei välitä pätkän vertaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että kanssaihmisten kunnioittaminen on 1800-luvun juttu? Minä kun luulin että kyse on ihan perus käytöstavoista. ; )
Maskilla ei ole terveysvaikutuksia. Saastuttaa vaan entisestään ja sataa rikkaiden kukkaroon.
Jos otit piikit on parasta että pidät naama vaippoja ettet saatuta terveitä ihmisiä.
Piikeissä kuten maskeissa ja PCR ym testeissä on grafeiini oksidia.Jos et tiedä mitä se on etsi tietoa.
En ole pitänyt maskeja koko 2v aikana eikä ole testejä pakotettu ottamaan. Olisin kieltäytynyt tietysti. Koska jotkut ovat olleet niin lampaita että luulevat vaarallisen taudin olevan liikkellä joudumme kaikki teidän typerysten takia kärsimään.
Ettekö näe mitään outoa siinä että koko ajan media yrittää saada piikille ihmisiä? Entä muut uutiset? Kaduilla eimole kuolleita ei edes kodittomien kuolemia ole tapahtunut missään. Siis ketkä ovat tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän maskia kaupassa, koska kauppias toivoo ja suosittelee sitä.
Mahdatko tajuta että ne kyltit ja kuulutukset ovat Keskon käsky, kauppiailla ei ole siihen valtaa.
Aivan sama minulle. Mikäli kaupan ovella on kyltti, jossa kehotetaan asiakkaita käyttämään maskia kaupassa asioidessa, tulkitsen asian niin, että asiakkaiden toivotaan käyttävän maskia. Minun tehtäväni ei ole lähteä arvailemaan yksittäisten kauppiaiden tästä mahdollisesti poikkeavia toiveita, mikäli he eivät niitä kerro. En tosin ymmärrä, että miksi minun maskin käyttöni ketään kauppiasta häiritsisi, varsinkin jos siellä kaupan ovella siihen erikseen kehotetaan.
Mitä sitten jos siinä kyltissä lukisi että a m m u i t s e ä s i h a u l i k o l l a p ä ä h ä n, niin ampuisitko?
En tietenkään ampuisi enkä asioisi tuollaista asiaa toivovassa myymälässä.
Kerrotko minulle ystävällisesti, että miksi minun maskin käyttöni suututtaa sinua noin? Miksi ärsyynnyt sinulle tyystin tuntemattoman ihmisen valinnasta käyttää maskia kaupoissa asioidessaan?
Vierailija kirjoitti:
Nokka tukossa, en ole testannut. Kävin kaupassa maski naamassa.
Kauheasti alapeukkuja.. No mitä jos olin matkalla hakemaan kotitestiä?
Vierailija kirjoitti:
Maskilla menty nyt kaksi vuotta... Ei ongelmaa.
Mulla tulee 16 vuotta täyteen, pari viimeistä toisenkin ulkopuolella.
Sosiaalisten tilanteiden pelosta kärsivälle maski on tullut siunaukseksi. On helpompaa käydä kaupassa maskin kanssa.
Säästyn turhalta mulkoilulta. Ainoa syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
//eri
Ihmiset luulee, että niiden mielipide on jotenkin tärkeä ja järkytys on aina yhtä suuri kun ne huomaa, että toinen ei välitä pätkän vertaa :)
Sorry, mutta olet lukenut ihmisiä täysin väärin. Kyse ei ole ihmisten "järkytyksestä", vaan siitä, että aika harvaa tervepäistä ihmistä kiinnostaa tuhlata aikaa jonkun sellaisen kanssa jolla on noin onnettomat kortit kädessä.
Samaa hyvin hengittävää feikkimaskia olen käyttänyt. Saa olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän maskia kaupassa, koska kauppias toivoo ja suosittelee sitä.
Mahdatko tajuta että ne kyltit ja kuulutukset ovat Keskon käsky, kauppiailla ei ole siihen valtaa.
Aivan sama minulle. Mikäli kaupan ovella on kyltti, jossa kehotetaan asiakkaita käyttämään maskia kaupassa asioidessa, tulkitsen asian niin, että asiakkaiden toivotaan käyttävän maskia. Minun tehtäväni ei ole lähteä arvailemaan yksittäisten kauppiaiden tästä mahdollisesti poikkeavia toiveita, mikäli he eivät niitä kerro. En tosin ymmärrä, että miksi minun maskin käyttöni ketään kauppiasta häiritsisi, varsinkin jos siellä kaupan ovella siihen erikseen kehotetaan.
Mitä sitten jos siinä kyltissä lukisi että a m m u i t s e ä s i h a u l i k o l l a p ä ä h ä n, niin ampuisitko?
En tietenkään ampuisi enkä asioisi tuollaista asiaa toivovassa myymälässä.
Kerrotko minulle ystävällisesti, että miksi minun maskin käyttöni suututtaa sinua noin? Miksi ärsyynnyt sinulle tyystin tuntemattoman ihmisen valinnasta käyttää maskia kaupoissa asioidessaan?
Koska maskien käytöstä ei ole mitään hyötyä. Se on jo tässä vaiheessa pandemiaa nähty moneen kertaan. Ei tarvitse muuta kuin katsoa maskipakkomaiden tartuntalukuja niin jokainen vähänkin aivoja päässään omaava tuon tajuaa. Maskeja halutaan käytettävän vain siksi että se on miljardiluokan bisnes. Lainkaan ympäristöstä välittämättä. Maailmassa käytetään 129 miljardia maskia kuukaudessa, ja suuri osa niistä päätyy luontoon ja vesistöihin hajoten mikromuoviksi, ja tuhoten tämän maapallon.
En ole käyttänyt enkä käytä maskia. Pahimmillaan olin tyyliin ainoa asiakas kauppakeskuksessa ilman maskia ja meininki oli kuin Linnut-elokuvasta.
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Arvaa mitä, minulla on myöskin tapana vieraisille mennessäni kunnioittaa isäntää ja emäntää mm. siten, että riisun ulkokenkäni ulko-ovelle sen sijaan että lompsisin toisten kotona likaisilla kengilläni. Sinä arvatenkaan et viitsi vaivautua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
//eri
Sorry, mutta olet lukenut ihmisiä täysin väärin. Kyse ei ole ihmisten "järkytyksestä", vaan siitä, että aika harvaa tervepäistä ihmistä kiinnostaa tuhlata aikaa jonkun sellaisen kanssa jolla on noin onnettomat kortit kädessä.
Niin onnettomat kortit, että pitää maskia päässä? Mulla tuo ajantuhlaus on vieläkin pienempää. Kun ei kiinnosta mitä mieltä kukaan on mun maskista, niin asialle ei tarvitse kaupassa uhrata ensimmäistäkään ajatusta muiden ilmeille tms.