Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soini: Suosittelen puolueelle hallitukseen menoa

Vierailija
26.05.2015 |

"Perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini sanoi hetki sitten, että hän aikoo suositella puolueelleen Juha Sipilän (kesk.) hallitukseen osallistumista".

http://yle.fi/uutiset/soini_suositan_puolueelle_hallitukseen_menoa/8018450

Nyt toivottavasti asiat lähtee rullaamaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta persujen autoveron poisto ei ole relevanttia, mutta nyt autoveronlasku on kuitenkin hallitusohjelmassa.

Olisi ollut parempiakin kohteita laskea veroja.

Vierailija
2/8 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:24"]

Mitä mieltä mahtavat olla ne persujen kannattajat, jotka odottivat paljon enemmän kuin puolue edes lupasi? Mitä ajattelevat leijonariipusmiehet, kun oman puolueen ministerit eivät tee mitään, vaikka kadulla edelleen kävelee mutiaisia ja ruotsinkielisiä?

[/quote]Minä en istu tuohon stereotypiaan, mutta kannatan tiukempaa maahanmuuttopolitiikkaa ja olen liberaali kielipolitiikan suhteen. Olen melko varma, että molemmissa mennään parempaan suuntaan. Tiukennetaan mm. perheenyhdistämisiä ottamalla käyttöön toimeentuloedellytys. Pakkoruotsin lähtölaskenta alkaa alueellisilla kokeiluilla kuten aikoinaan ylioppilasruotsin kanssa. En olisi voinut parempaa hallituskoalitiota Suomelle edes toivoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:28"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:24"]

Mitä mieltä mahtavat olla ne persujen kannattajat, jotka odottivat paljon enemmän kuin puolue edes lupasi? Mitä ajattelevat leijonariipusmiehet, kun oman puolueen ministerit eivät tee mitään, vaikka kadulla edelleen kävelee mutiaisia ja ruotsinkielisiä?

[/quote]Minä en istu tuohon stereotypiaan, mutta kannatan tiukempaa maahanmuuttopolitiikkaa ja olen liberaali kielipolitiikan suhteen. Olen melko varma, että molemmissa mennään parempaan suuntaan. Tiukennetaan mm. perheenyhdistämisiä ottamalla käyttöön toimeentuloedellytys. Pakkoruotsin lähtölaskenta alkaa alueellisilla kokeiluilla kuten aikoinaan ylioppilasruotsin kanssa. En olisi voinut parempaa hallituskoalitiota Suomelle edes toivoa.

[/quote]

Joo, näyttää suorastaan lupaavalta hallituspohjalta. Neuvottelutkin ovat sujuneet siihen malliin, että politiikan toimittajat ovat epätoivon partaalla, kun ei riitoja löydy sitten millään.

Vierailija
4/8 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

#rökäletappio2019

Vierailija
5/8 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:35"]

#rökäletappio2019

[/quote]

Jos persujen gallupkannatus kääntyy jo tänä vuonna laskuun, puolueessa nousee protestiliike. Halutaan asiallisen Soinin tilalle epäasiallinen demagogi ulkomaalaisvihaa lietsomaan.

Vierailija
6/8 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos persut menee hallitukseen. Sitten suominaiset tajuavat olla jakamatta pillua kaikille ählämeille.

Vierailija
7/8 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten arki ja totuus viimein edessä Soinillakin, ja hyvä niin. Letkauttelu ja muiden haukkuminen vaihtuu ikävien päätösten tekemiseen. Odotan syksyn gallupeja mielenkiinnolla; kestääkö persujen kannattajakunta myös vastuuta?

Vierailija
8/8 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme