Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhojentansseista!

Vierailija
26.05.2015 |

Tytär on nyt lukion ensimmäisellä ja alettiin eilen illalla pohtia mekkoasiaa, kun tuli puheeksi. Tyttö tahtoisi ehdottomasti polviin ulottuvan mekon eikä täyspitkää ja on netistä löytänytkin monta kaunista mekkoa, joita näytti mulle eilen. Ainut vain, että minua huolettaa etiketti. En tietenkään kiellä tyttöä pistämästä polvimittaista mekkoa päälle, jos hän niin tahtoo, mutta minua vain mietityttää, että onko soveliasta "rikkoa etikettiä" lyhyellä mekolla? Ja kun mammat sitä kuitenkin pelkäävät, niin mitään vesirajamekkoa tai tissit tiskiin-kaulusta ei mekkoon tulisi eikä tytär sellaista todellakaan halua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä ikinä nähnyt wanhojen tanssijalla lyhyttä mekkoa. Luulen, että tyttäresi päätyy lopulta pitkään.

Vierailija
2/9 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkiä helmoja niillä tytöillä on ollut. Itsellä ollut poikia, joilla se pukeutuminen on huomattavasti helpompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytön tansseissa oli yhdellä tytöllä lyhyt mekko . Eikä näyttänyt yhtään kummalliselta, sanoi, että ei oo hänen juttunsa ollenkaan mikään prinsessamekko. Halusi mekon, jota voi käyttää tanssien jälkeenkin.

Vierailija
4/9 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko vanhojentansseilla jotain erityistä pukeutumiskoodia muuta kuin juhlava vaate. Minusta tyttö voi kyllä pukeutua lyhyeenkin mekkoon, mutta voi olla, että sitten itse tilaisuudessa tuntee olevansa "erilainen nuori", kun ei ole pitkiä helmoja. Siinä mielessä polvipituinen mekko olisi järkeväkin, että sillä on varmasti käyttöä myöhemminkin.

Vierailija
5/9 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sanottiin harkoissa (eli myöhään syksyllä) että pitkä mekko pitää olla. Varman päälle jos haluaa pelata niin pitkä ois kannattavampi, tai ehota vaikka sellasta mikä on ees takanta pitkä, edestä sitten lyhyempi, niitä on näkyny esim. videoilla eikä ollenkaan niin paha kuin täysin polvipituinen :)

Vierailija
6/9 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Ja tuota takaa pitkää pitääkin ehdottaa tytölle, se olisi hyvä idea :)

Vierailija
7/9 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä pitkähelmaista hamettamyöhemmin muodistaa, jos tarve on.

Vierailija
8/9 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hametta myöhemmin..8 korjaille virheitään!

Vierailija
9/9 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS KORJAILEE!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän