Minkälaisen määrän herkkuja syöt viikossa?
Ja kerro vaikka vielä minkälainen on tämänhetkinen tilanne.
Itse syön viikon aikana herkkupäivänä 350g pizzan ja 50g suklaata.
178/90
Kommentit (8)
Viikonlopuksi ostetaan puolison kanssa joku karkkipussi.. ei mikään mini todellakaan vaan ihan sellanen kunnon säkki. Lemppari on se aarremix..oliskohan se jotain 350g? Ihan helposti uppoaa! Sen lisäksi en kyllä kieltäydy kahvipullasta jos tarjotaan tms.
En päivittäin mitään herkkuja syö mutta harvoinpa kieltäydynkään 🤷♀️
Mä syön ihan liikaa. Siks oonki 10kg ylipainoinen läski.
Yksi herkkupäivä viikossa jolloin ruokana pizzaa/pastaa/muuta epäterveellistä. Ja karkkia. En punnitse.
Pippa Laukan mukaan 80% syömisistä tulisi olla terveellistä, joten viikkotasolla se olisi 1,5 päivää 😄.
Herkkuja... joku mainitsi pizzan. Syön noin puolikkaan pizzan viikossa. Tänä vuonna en ole vielä syönyt sipsejä, mutta muutaman tai kourallisen saatan ottaa sipsejä, jos niitä on kaapissa. Karkkia en syö. Runebergintorttuja menee nyt todennäköisesti pari viikossa.
Olen hoikka.
Joka päivä vähintään pulla, suklaata tai jokunen keksi lisäksi, ei ole terveydelle vaarallista.
En syö pitsaa, sipsejä tai limsaa ja alkoholia koskaan, mutta syön joka päivä pullan ja kolme tai neljä suklaakonvehtia kahvin kanssa. Olen hoikka 57kg/165 cm nainen.
Joka päivä jotain, useimmiten lounaan jälkeen joku "jälkkäri" esim pari palaa suklaata, viikonloppuisin joku leivonnainen tms. Perjantaisin usein burgeri, yleensä itsetehty, torstaisin tacoja ja ehkä kerran kuussa pizzaa.
Ei paino- eikä terveysongelmia.
N50 173/70
Melkein joka päivä jotain, joskus on kausia kun ei tee mieli mitään herkkuja, joskus taas tulee syötyä enemmän. Urheilen sen verran paljon, ettei tarvitse juurikaan välittää syömisistä, toki tuloksissa näkyy jos on popsinut pelkkää pashaa pidemmän aikaa. Silloin tarvitsee ryhdistäytyä hetkellisesti.
N36, 175/57.