Voinko tehdä abortin mieheltä salaa:/
Tilanne siis se että mies haluaa lasta. Minä ehkä 60% mutta muuten en enää:( oon umpi väsyny muutenki ku kolme lasta alle 5v kaikki. En jaksa enää!!! Tilanne nyt siis se että minä tulin raskaaksi. Ajattelin että ehkä vielä tämä yksi mutta en vaan jaksa :( haluan tejdä abortin ja sanoa miehelle että meni kesken. Lisäksi haluaisin salassa esim. Kierukan tai steriilisaation... eroa en voi vielä ottaa mutta ajatuksissa on ja samalla eroaisin myös uskonasioista:(
Kommentit (13)
Voit. Minä tein nuorena, tosin todella typerästä syystä. Tiesin että mies jättää minut jos tulen raskaaksi ja pidän lapsen, ja jotenkin en halunnut kertoa sille koko raskaudesta. Teetin abortin enkä koskaan kertonut sitä miehelle. Enkä kellekään muullekaan livenä tutulle ole koskaan kertonut, enkä aio kertoa.
Kauanko se abortti homma kestää. Joutuuko sairaalassa olemaan? Mietin mitä keksin sille päivällä:(
Voit tietty. Ei Suomessa isälle tarvitse kertoa jos laittaa tämän lapsen hengiltä.
Et. Etkä myöskään voi olla suhteessa, jossa sinun pitää tehdä salaa abortti, kun et voi muuten ehkäistä. Että jumalan siunausta sinne vaan...
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:59"]Kauanko se abortti homma kestää. Joutuuko sairaalassa olemaan? Mietin mitä keksin sille päivällä:(
[/quote]
Mä tein abortin ja silloin sain sairaalasta ensin pillerin, mikä lopetti alkion. Pari päivää myöhemmin menin uudestaan sairaalaan, jolloin aamulla laitettiin kaksi supistuksia aiheuttavaa pilleriä emättimeen ja puolen tunnin päästä alkoi vuoto. Sen jälkeen piti parin tunnin välein ottaa suun kautta samoja pillereitä. Viideltä pääsin pois sairaalasta. Jälkivuoto kesti 3 viikkoa.
Laitoinkin että olen lähdössä tästä suhteesta ja kaikesta muusta. Odotan että saan kesän aikana asunnon muualta ja lähden lasten kans kauas. Sostoimisto saa hoitaa loput!
Voit tehdä periaatteessa salaa. Mutta varaudu siihen, että kaikki ei menekään ihan putkeen ja joudut esimerkiksi olemaan yötä sairaalassa. Että hyvän syyn saat keksiä miksi olet poissa 2 vuorokautta. Mulla kävi just noin vaikka piti olla saman päivän aikana ohi. En tosin tehnyt mitään mieheltä salaa, sitä ei koko asia kiinnostanut edes.
Paljon jaksamista, surullista ettet voi kertoa asiasta miehellesi. Noin ei saisi olla.
Valheesta jää aina kiinni. Valehtelu vahingoittaa sinua ja suhdettasi pysyväsi.
Tee abortti. Mutta ole rehellinen
Sano miehellesi ettet jaksa enää.. Olet ihan loppu.. Kerro myös neuvolassa asiasta.. Olin myös tosi väsynyt kun aloin odottaa neljättä lastani, ja tuntui etten jaksa enää.. Mutta neuvolan kautta saa helposti apua ja perhetyöntekijän kotiin auttamaan ettei aborttia tarvi tehdä.. Uskon että kun miehesi huomaa kuinka väsynyt olet niin ymmärtää että tarvitsette ehkäisyä!! Olen itse myös lestadiolainen
Voit. :)