Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele uutta tuoksua

Vierailija
25.05.2015 |

Aika hankkia uusi tuoksu. Olen hyvin klassinen (töissä) ja sporttinen (vapaalla) pukeutumistyyliltäni, ei krumeluureja tai blingblingiä. Perfektionisti välillä mutta kuitenkin semmoinen elämäniloinen 40+ nainen. Maisteiset tuoksut ei ole omiani eikä kukkaiset. Hedelmäiset ja vesituoksut tuntuvat omilta, kosmetiikkaihmiset, suositelkaa tuoksukaapin päivitystä, kiitos! Edellisiä tuoksujani ovat olleet mm. Versacen Bright Crystal, Donna Karanin joku ompputuoksuista (en muista mikä) ja L'eau par Kenzo. Issey Miyaken perustuoksua ja Dolce & Gabbanan Light Blueta olen kuluttanut useamman pullon elämäni aikana, hyviä arkituoksuja. Opastakaa kaavoihin kangistunutta, pliiiiis!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boss Ma vie

Vierailija
2/28 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 23:32"]Boss Ma vie
[/quote]

Hei, tuota tunnustelin jo ja ihastutti kyllä, kiitos hengen vahvistuksesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armanin Acqua di Gioia Eau Fraiche
Saanut hyvät arvostelut fragrantica-yhteisössä. Ostin itse ehkä viikko sitten ja olen ihan rakastunut ko. tuoksuun. En myöskään pidä mausteisista ja makeista tuoksuista.

Vierailija
4/28 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

DKNY my ny- tuoksu on ihana! Ja nina riccin la tentation on kans hyvä tuoksu :)

Vierailija
5/28 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.fragrantica.com/perfume/Giorgio-Armani/Acqua-di-Gioia-8442.html

http://www.fragrantica.com/perfume/Donna-Karan/Pure-DKNY-Verbena-13566.html

http://www.fragrantica.com/perfume/Hugo-Boss/Boss-Orange-5979.html

Kannattaa kuitenkin aina tuoksutella ja testailla ensin jossain myymälässä, jos mahdollista. Ihollahan tuoksu vaihtelee ihmisestä riippuen.

Vierailija
6/28 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body shopin Fijian Water Lotus.

Vierailija
7/28 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteeton. Antaa oikeasti hyvän kuvan ihmisestä kun ei löyhkää millekään.

Vierailija
8/28 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 23:54"]Hajusteeton. Antaa oikeasti hyvän kuvan ihmisestä kun ei löyhkää millekään.
[/quote]

Löyhkä ja persoonallisuutta tai päivän mielialaa korostava tuoksu ovat aika eri asioita, eikös vaan? -Ap-

Vierailija
9/28 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 23:53"]Body shopin Fijian Water Lotus.
[/quote]

Kokeilen. Body Shopin Oceanus oli nuorena ihan must

Vierailija
10/28 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanel Chance. Versace Bright Crystal.

Vierailija
11/28 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 23:54"]Hajusteeton. Antaa oikeasti hyvän kuvan ihmisestä kun ei löyhkää millekään.
[/quote]

Löyhkä ja persoonallisuutta tai päivän mielialaa korostava tuoksu ovat aika eri asioita, eikös vaan? -Ap-
[/quote]
Jaa. No kai sen voi noinki kokea. Itse olen kokenu vaan epämiellyttäväks kun ihmiset tuppaa hajustaan itteään. Itse pesen pyykkini ilman hajuja. Pesen ihoni yleensä ilman hajusteita ja kainaloonkin laitan, yllätys yllätys, hajusteetonta. Koskaan en oo kuullu että haisisin pahalla ja jos olen kysynyt tapauksilta joilta tiedän kuulevani totuuden, niin en oo pahaa sanaa kuullu.

Vierailija
12/28 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vulva Original

Vierailija
13/28 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Escada joyful
Escada delicate notes
Lanvin marry me

Vierailija
14/28 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 23:54"]Hajusteeton. Antaa oikeasti hyvän kuvan ihmisestä kun ei löyhkää millekään.
[/quote]

[/quote]
Jaa. No kai sen voi noinki kokea. Itse olen kokenu vaan epämiellyttäväks kun ihmiset tuppaa hajustaan itteään. Itse pesen pyykkini ilman hajuja. Pesen ihoni yleensä ilman hajusteita ja kainaloonkin laitan, yllätys yllätys, hajusteetonta. Koskaan en oo kuullu että haisisin pahalla ja jos olen kysynyt tapauksilta joilta tiedän kuulevani totuuden, niin en oo pahaa sanaa kuullu.
[/quote]

Itselläni työkaveri käyttää kosmetiikasta ja pesuaineista hajusteettomia versioita. Kyllä nekin haisevat!! Kun esim. työkaveri lisää käsirasvaa niin joku kemiallinen haju tai ällö eltaantunut tuoksu leviää. Urheiluvaatteensa haisevat pahalle vaikka uskon että pesee riittävän usein.

Vierailija
15/28 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clean Rain on aika raikas! Itsekin pidän vesituoksuista yms sen tyyppisistä. Myös Sisleyn tuoksu jonka nimi on vain "2" on ihan kuin sitruunaa laittais iholle meriveden ja rantahiekan auringossa kera :D Maksaa vaan aika paljon. 

Vierailija
16/28 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dioina j'ador.

Vierailija
17/28 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan Sisleyn Eau de 1 liian kirpakka?

Vierailija
18/28 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 23:57"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 23:54"]Hajusteeton. Antaa oikeasti hyvän kuvan ihmisestä kun ei löyhkää millekään. [/quote] Löyhkä ja persoonallisuutta tai päivän mielialaa korostava tuoksu ovat aika eri asioita, eikös vaan? -Ap-

[/quote]

Sepä korostaakin astmaatikon "päivän mielialaa" kun sä löyhkäät vieressä sen persoonallisuutta korostavan "tuoksusi" kanssa.

Miten se edes korostaa persoonallisuutta ostaa kaupasta parfyymi jota muutkin ostaa?

Vierailija
19/28 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 00:19"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 23:57"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 23:54"]Hajusteeton. Antaa oikeasti hyvän kuvan ihmisestä kun ei löyhkää millekään. [/quote] Löyhkä ja persoonallisuutta tai päivän mielialaa korostava tuoksu ovat aika eri asioita, eikös vaan? -Ap-

[/quote]

Sepä korostaakin astmaatikon "päivän mielialaa" kun sä löyhkäät vieressä sen persoonallisuutta korostavan "tuoksusi" kanssa.

Miten se edes korostaa persoonallisuutta ostaa kaupasta parfyymi jota muutkin ostaa?

[/quote]

Mene nyt muualle luukuttamaan sitä astmaasi. Ihan ystävyydellä. En ole ap.

Vierailija
20/28 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Dior J'Adore on aika kukkainen tuoksu, tosin raikas sellainen. Ap mainitsi, ettei oikein kukkaisista piittaa. Tosin kannttaahan se käydä nuuhkimassa, koska minullakin on tuo J'Adote, vaikka preferoinkin noita vesituoksuja itsekin. T.16

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi